Jump to content

Onderhoud sat4all server

Michel
 Share
Followers 3

Recommended Posts

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een hele slanke Debian 10, mijn favoriet ūü§ď

Posted Images

• Beheerders
1 uur terug, Tonskidutch zei:

welke nu weer anders weergegeven worden....

Dat is gedaan vanwege de weergave op mobiele devices zoals een ipad. Daar zat ie ook rechts en dat paste niet goed.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• V.I.P.

hoi,

ik ondervind volgend probleem met de site sinds de nieuwe update

wanneer ik https://www.sat4all.com/forums/ in voer via mijn mobiele telefoon krijg ik geen sat4all maar een witte pagina met een soort computertaal te zien.

het begint met:

<?php

/**

* @brief   Pubic bootstrap

* @author   <a

ga ik in google .com/search?q=sat4all dan kan ik wel het forum zien als ik druk op een keuze   maar druk ik op home bovenaan het forum dan krijg ik weer het zelfde bericht als hierboven vermeld

is dit te verhelpen?

p.s.: op mijn computer werkt het prima

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Welke browser gebruik je op je mobiel? 

Hier werkt het op de android smartphone perfect via chrome.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

• V.I.P.
9 minuten geleden, wolverine zei:

Welke browser gebruik je op je mobiel? 

Hier werkt het op de android smartphone perfect via chrome.

vreemd,

gebruik een samsung met android via chrome en heeft tot de update prima gewerkt.

als ik via het  emailbericht dat ik van jouw bericht kreeg op ga na bericht klik werkt het wel , maar klik ik dan bovenaan de pagina op home is het weer mis

• Beheerders

Ik kan jouw probleem niet nabootsen en zo wordt het vreselijk lastig het op te lossen.

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• V.I.P.

Hier op zowel de Aaifoon en Android 9.0 Chinees géén enkel probleem...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, Ziggo, HD+ 

13¬įE,19.2¬įE, 23.5¬įE, 28.2¬įE. Triax 88 en Triax 60

• V.I.P.
18 uren geleden, Michel zei:

Ik kan jouw probleem niet nabootsen en zo wordt het vreselijk lastig het op te lossen.

Michel

hoi,

ik weet niet of er de afgelopen nacht iets is veranderd, maar toen ik om 04.00 opstond om naar mijn werk te gaan,

merkte ik dat de storing verdwenen was en ik via de mobiel gewoon naar de site kon.

tot op dit moment werkt het nog steeds perfect,

iedereen bedankt voor het mee denken.

Michel,

Dank voor het beheer van deze site/hardware. Kan niet vaak genoeg herhaald worden.. (vind ik)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

• Beheerders
3 uren geleden, de vrije fries zei:

hoi,

ik weet niet of er de afgelopen nacht iets is veranderd, maar toen ik om 04.00 opstond om naar mijn werk te gaan,

merkte ik dat de storing verdwenen was en ik via de mobiel gewoon naar de site kon.

tot op dit moment werkt het nog steeds perfect,

iedereen bedankt voor het mee denken.

Nee, er is niets veranderd, maar ik ben wel blij dat het weer werkt bij jou!

2 uren geleden, MySat zei:

Michel,

Dank voor het beheer van deze site/hardware. Kan niet vaak genoeg herhaald worden.. (vind ik)

Dank je, maar het mooiste compliment vond ik het voor de eerste keer achterblijven van commentaar op de nieuwe layout. Ik ben blij dat het in de smaak valt. Simpel, vrolijk en een knipoog naar de oude blauwe kleur van hoe het hier 20 jaar geleden ooit was :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Michel
      Helaas is er afgelopen nacht een storing ontstaan die ik door vakantie niet eerder opgemerkt heb.
      De storing is nu opgelost, dus ik wens jullie weer veel plezier op het forum

Mvg,

Michel
    • By Michel
      Beste leden,

Vandaag introduceren we een nieuwe feature en koppelen daar ook meteen een nieuwe ledenstatus aan. Leden die ons positief zijn opgevallen door ofwel langdurige hulpvaardigheid, ofwel het veelvuldig plaatsen van waardevolle content, ofwel een combinatie van al deze factoren, verstrekken wij vanaf heden de VIP-status. Daarmee willen wij onze dankbaarheid voor hun lange, soms al bijna 20 jaar lange, bijdrage aan dit forum uitspreken. 

Als VIP krijg je behalve de eer de volgende extra features:
      Zij kunnen Clubs ( nieuwe feature) aanmaken. Ook privé clubs, die wij dan wel eerst goed moeten keuren. Polls aanmaken en sluiten. Mogen onbeperkt hun eigen inhoud aanpassen ('with great power comes great responsibility!', ofwel gebruik dit met verstand) Grotere bestanden uploaden. Hun posts worden gehighlight. Ze hebben een VIP-badge Ben je (nog) geen VIP, wil dat niet zeggen dat je niet hulpvaardig bent. We kunnen nu eenmaal niet iedereen VIP maken.

Vind je dat we iemand hebben overgeslagen die wel aan de bovengenoemde criteria voldoet, laat het dan ons even weten. Wij zien ook niet alles!

Clubs: Dìt is een nieuwe feature die we (tijdelijk) willen proberen. Als het bevalt, dan zetten we het voort!

Mvg,

Michel
    • By Michel
      In de nacht van 5 op 6 november en in de nacht van¬†6 op 7 november wordt er in het datacenter waar de sat4all server staat, gepland onderhoud gepleegd. Hierdoor zal er tussen¬†22:00 ‚Äď 06:00 door een stroomonderbreking ongeveer een half uur downtime ontstaan.

Hopelijk komt ons oude beestje daarna ook weer gewoon online

Ps: Ja er is een (software/data) backup, nee er is geen hardware backup (geen budget).
    • By alias haha
      Met firefox krijg ik een beveiliging probleem te zien, en kan de site niet op, met opera kan ik er gewoon op.

En nu kan ik er wel op, probleem is vlug verholpenūüėĀ
    • By dreamboxzrend
      Link: RADIO 509
      http://20133.live.streamtheworld.com:3690/RADIO509_SC
      in dit bestand 8 verschilende stram url om te open gebruik winSCP
      RADIO509.pls
    • By Michel
      Beste leden en bezoekers,

2017 was helaas een jaar waarin we de interesse in Satelliet TV verder zagen afnemen. Jammer,¬†want Satelliet TV is nog steeds met afstand d√©¬†techniek waarmee je de grootste vari√ęteit aan TV zenders de woonkamer in kunt halen.

Ook op sat4all zien we dit aan de licht teruggelopen nieuwe aanmeldingen. Gelukkig heeft sat4all een grote schare vaste leden waardoor we het aantal berichten dat er gemiddeld per maand geplaatst werd, nauwelijks terug zagen lopen.  Andere satelliet TV gerelateerde fora zijn ofwel gestopt ofwel zagen hun activiteit aanzienlijk teruglopen.

In het nieuwe jaar willen we jullie vragen actief mee te werken aan een transitie van sat4all als overwegend Satelliet TV forum naar een bredere vorm waar andere uitzendtechnieken maar ook andere interessante zaken als computertechniek, huisautomatisering (domotica), VoIP, elektronica of ...... (nog) meer ruimte krijgen. Er is op sat4all veel kennis aanwezig en er zijn gelukkig ook veel leden bereid die kennis met anderen te delen.

Mochten jullie idee√ęn hebben, maak die dan vooral kenbaar via het contactformulier¬†√≥f gewoon op het forum (off topic).

Wij wensen jullie voor 2018 veel geluk en goede gezondheid!

Tot ziens op sat4all!

Het sat4all team
    • By Amager95
      Boven aan op de site zie ik de F van facebook staan.
      Is het de bedoeling dat het binnenkort hier alles over en via facebook gaat?

Hopelijk toch niet. Voor mij geen Zuckerberg.
√ó
√ó
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.