Ga naar inhoud
Satfreaked

storing op NL 2 en 3 en SBS6 ??

Aanbevolen berichten

kan het ook te maken hebben met welke CAM (met daarin je card) je gebruikt  bijv. die met de wereldbol, of Aston met verschillende sw, zo heb ik een aston met sw 2.22 en met 2.26, die met sw 2.22 werkt bijna altijd goed, die met sw 2.26 geeft om de haverklap problemen, vooral tijdens zappen....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

8 uren geleden, wanderer zei:

kan het ook te maken hebben met welke CAM (met daarin je card) je gebruikt  bijv. die met de wereldbol, of Aston met verschillende sw, zo heb ik een aston met sw 2.22 en met 2.26, die met sw 2.22 werkt bijna altijd goed, die met sw 2.26 geeft om de haverklap problemen, vooral tijdens zappen....

Volgens mij ligt hier het bewijs dat het met codering te maken heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat zou best wel eens kunnen. Ik heb de laatste weken met de CI-module met wereldbol in de tv dat als ik de tv aan zet, hij op bijv. NPO 1 aan geeft "zender gecodeerd". Als ik dan naar NPO 2 schakel heb ik wel beeld en terug naar NPO 1 heb ik ook beeld. Dit probleem voorheen nooit gehad maar gelukkig heb ik ook nog de witte CI-module. Die kan ik wel eens proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een M7 SAT801 ontvanger, de problemen zijn daar ook op waarneembaar, de problemen lijken mij volledig bij CDS te liggen.

aangepast door Miauw

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, astro iris zei:

Volgens mij ligt hier het bewijs dat het met codering te maken heeft.

Dat zap probleem heb ik hier ook. Dagen gaat het lekker vlot, maar soms ook dagen dat je langer moet wachten op beeld, soms zelfs 10 seconde, maar dan weer niet op iedere zender. Bij beelduitval iedere keer even die glitch.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, wanderer zei:

dat ligt dus aan de gebruikte CAM !

Zou kunnen, maar ik heb zonder succes al meerdere softcams geprobeerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

27 minuten geleden, kiekiek zei:

Zou kunnen, maar ik heb zonder succes al meerdere softcams geprobeerd.

Ervan uitgaande dat je een eigen kaart gebruikt. post dan is een log van je softcam. Kun je zien wat die doet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie alleen nog periodiek storingen op BBC Entertainment.

De Nederlandse zenders zijn alweer een tijdje storingvrij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen