Ga naar inhoud
drieksje

mk4 SKY(ovaal 60cm) schotel, welke LNB?

Aanbevolen berichten

Als dubbele lnb-houder kun je de Amiko KH2 universele lnb-houder nemen. Ik zie hem staan voor €7,50.

De rail kun je inkorten of een nieuw stripje maken zodat de klemmen tegen elkaar staan.

LNB-houder GK2 A024.png

SAB-rail.png

afmetingen.png

aangepast door Sprietje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Steve
      19.08.2020

Na het stukgaan van de server is de inlog op de nieuwe server.

ftp://schematics.synology.me
         user:        schema
         passw:    servicemanuals

22.02.2017

Door overstap naar een andere provider werkt het weer volgens onderstaande gegevens.

http://schema.myqnapcloud.com:8080/

gebr :   schematic
      passw:  schematic

06.12.2019:
      De ftp server is ook weer hersteld.Deze werkt ook zoals de web server
      ftp://195.240.130.114
      user :      schematic
      ww   :      schematic

Groeten Steve
    • Door mrhakain
      HI een korte vraagje last een el/az mount van een cahors 1.2 op een ChannelMaster 1.2m schotel 4 gaten op beide schotels .. iemand geprobeerd?
    • Door stevenvc19
      Iemand toevallig al de Milaan - San Remo feed gevonden? 
    • Door waterpas
      Ik heb hier (57.2 N 15.8 O) een Triax-schotel staan (95 cm hoog 85 cm breed). Ik kijk naar, resp. Astra 3,  Astra 1 en met een tweede schotel, naar de Thor. Omdat de tweede schotel problemen geeft, ben ik bezig om met behulp van een Triax-rail uit te zoeken, of het mogelijk is  om alle drie de satellieten met één schotel te ontvangen. Het lijkt erop dat de satelliet afstand tussen de Astra 3, en de Thor te groot is voor de rail, maar omdat schotel én rail van dezelfde fabrikant komen kan ik mij dat niet voorstellen. Met de rekenmethode van Sprietje kom ik voor de afstand tussen de Astra 3 lnb en de Thor lnb uit op 327 mm, dat is op het randje, de rail is 340 mm.  Om bij de rekenmeester, (Sprietje) te blijven, wat en zo ja, doe ik fout?
    • Door JoeriD
      Kan er mij iemand een goede link bezorgen naar een package manager op OpenATV?
      Ik zou usb-modeswitch willen installeren,zodat mijn 4g dongle correct herkend wordt.
      Door de interne micro-sd wordt die namelijk niet correct opgestart.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.