Jump to content

Radioportaal Reciva stopt vanaf 31 January 2021

dorus43
 Share
Followers 2
Go to solution Solved by CaptDistraction,

Recommended Posts

Op 29-4-2021 om 14:15, JHLTB zei:

Ik heb een ROTEL-RT12 tuner, die het morgen ook gaat begeven. Waarschijnlijk. Ben dus eigenlijk op zoek naar een andere DAB+ en internetradiotuner.

Iemand enig idee?

Ik heb sinds kort een Digitradio 143 tuner van TechniSat. Werkt met Nuvola (Frontier Silicon). Ben zeer tevreden over kwaliteit en mogelijkheden.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Eduard07
      Gisteren deed plotseling mijn Sangean 27C internetradio het niet meer.
      Op alle zenders kwam de mededeling dat ik favorieten en presets opnieuw moest instellen.

Ik meteen op internet naar de website van Silicon.Frontier om te kijken waar mijn instellingen waren gebleven.
      Ik kwam op een nieuwe website met een andere naam, en kreeg een verhaal over een outage en een nieuwe provider:

https://support.wifiradiofrontier.com/portal/home

Ik moest een nieuw account aanmaken, en ontdekte dat ik - in tegenstelling tot andere platforms - niets meer te zeggen had over voorkeurslijsten.
      De hele functionaliteit is vervallen, in tegenstelling tot wat de handleiding van de Sangean 27C nog steeds aangeeft.
      Verder zijn er zenders verdwenen zelfs uit de database, en wordt er moeilijk contact gemaakt met servers. Gisteren bij de vorige provider was dat een fluitje van een cent.

Zijn er hier nog meer die met dit platform te maken hebben op hun internetradio en een behoorlijke verslechtering vaststellen?

• By Tonskidutch
      Hoi,

In ons bureau hebben wij een oude Denon versterker met een paar kleine maar echt goede speakers
      en we draaien op iMac de hele dag muziek terwijl we werken.

Nu is mijn collega eigenlijk op een andere plek aan het werk en wilde ZIJN installatie voor zijn locatie meenemen.

daar heb ik een stokje voor gestoken!

ik heb hem een set rl60 speakers en de beomaster 3000 voor luttele 80 euro gekocht.
      de versie met tiptoetsen uit 80ties.
      Eigenlijk had ik hem ook in ons eigen bureau kunnen zetten maar net iets te groot die speakers.

EEN schitterend geluid indien je de mini jack van de iMac of Notebook erop aansluit.

Nu zijn er echt veel mensen die de oudere apparatuur inruilen of wegdoen voor nieuw.
      Sommigen leveren ze aan de milieu parks af.

De degelijkheid en het HIFI-stereo geluid wat uit die oude apparatuur komt is in de meeste gevallen nog weergaloos goed.

ik wilde het als tip toch hier geschreven hebben voor die een klein budget hebben en veel naar muziekstreams luisteren via pC's
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.