Ga naar inhoud
linuxcobra

opnames zwart bepaalde zenders

Aanbevolen berichten

Tonski,

Sorry voor het "gezeik",...ik heb niet alles afgelezen om te zien wie er nog over kloeg, was een opmerking omdat het me meteen opviel. Ik ben uiteraard terug naar 6.2 gegaan.

A iedereen,...

Opnameprobleem lijkt op eerste zicht na teruggaan naar 6.2 opgelost, echter is nu een nieuw probleem opgedoken die vroeger op 6.2 zich niet stelde,....de VU+Turbo dvb tuner (usb) wordt niet meer gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan VTi overwegen, dat lost al je problemen met je VU+ op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tot nu nog nooit iets anders dan openpli gehad, ben er anders altijd tevreden over geweest. Mss moet ik even informeren naar VTI en mss even proberen. Ik ga ervan uit dat ik

dan ook via oscam mijn tweede toestel kan laten de kaart gebruiken ?  (combinatie Solo en solo 2 met kaart tvv)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, linuxcobra zei:

Tot nu nog nooit iets anders dan openpli gehad, ben er anders altijd tevreden over geweest. Mss moet ik even informeren naar VTI en mss even proberen. Ik ga ervan uit dat ik

dan ook via oscam mijn tweede toestel kan laten de kaart gebruiken ?  (combinatie Solo en solo 2 met kaart tvv)

Een 100% bugvrije firmware bestaat niet. VTi kent net als OpenPli ook bugs (al zijn die veel minder). Is ook logisch want ze ondersteunen uitsluitend VU+.

Zo ziet de optie Signaal Zoeken maar 16 van de 18 tuners om een huidig voorbeeld te noemen.

Uiteraard werkt OScam en thuisdeling daar ook prima op. Het is immers óók een Enigma2 ontvanger..

Persoonlijk vind ik de Skins van OpenPli mooier dan die van VTi m.n. de grafische EPG. Ook is VU+ meer gericht op de Duitstalige regio terwijl OpenPli meer Nederlandstalig gericht is met b.v. een CDS/TVV OScam instelling standaard.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar voor VTi is er een oscam butler die voor vele bekende kaarten alles inricht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen