Jump to content

AVM gaat support stoppen

Tonskidutch
 Share

Recommended Posts

Ik heb een 7590 FRITZ!Box. Uitermate tevreden.

Gebruik hem met een Fritz! C6 DECT telefoon en de FON App op mijn mobile telefon.

Verder een paar Fritz! DECT500 lampen. Daarmee jaag ik mijn vrouw de stuipen op het lijf als ik onderweg ben en dan ´s avonds de kleuren en intensiteit verander.

Er zit nu nog versie 07.21 op en wacht geduldig op de op stapel staande update.

De C6 telefoon gebruik ik vaak als internet radio. Heb hem op mijn stereo aangesloten met een 3,5 mm snoertje. De zenders in de FRITZ!Box opgeslagen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

• Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De 6590 Cable  is geïntroduceerd op 9 juni 2015 De 7580 op 17 februari 2016   Is inderdaad snel gezien de betrekkelijk lage leeftijd.   De 7490 is van 5 maart 2013, maar die w

Ja, LAN1, voor 400 MB en een thuissituatie voldoet een 7490 prima.   En sip dect telefonie met 2 nummers en de telefoon blacklisting zijn een meer dan welkome toegift.

Wat is het nut om te melden dat er weer een beta versie beschikbaar is? Die komen aan de lopende band beschikbaar.

5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Vanochtend kwam versie 07.25 bij mij binnen.

Alles draait perfekt.

Gebruik je ook DoT? Daar had ik bij de vorige versie (en de Labor-versies) nog wel een problemen mee;

DNS problemen op willekeurige sites die zich ook niet reproduceert over de verschillende devices.

Op 2-5-2021 om 12:53, Drs. IJzerbout zei:

Vanochtend kwam versie 07.25 bij mij binnen.

Alles draait perfekt.

Gisteren dan 7.27

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

• 3 weeks later...

Na de 7390 en de 7490 kocht ik 2 jaar geleden de toen pas uitgebrachte 7590. Als er een nieuw model komt koop ik die altijd meteen, de oude brengt dan nog altijd een aardige tweedehands prijs op. Deze modems zijn stuk voor stuk een verademing ten opzichte van de waardeloze prullen die de providers leveren.

VU+ Ultimo 4K PLI 8.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 8.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

• 2 months later...

sinds vorige week is versie 7.28 voor de FB7590 beschikbaar. 

Ik denk dat in de vorige versie een paar luisjes zaten, o.a.  :  storingen (veel CRC errors), vreemde handshake met de Verdeler afstandsmeting 104m bij de vorige versie (was 94 m) en nu terug naar 94m, regelmatige sync problemen (die er vroeger niet waren - ik vloog gemiddeld 2x per week tijdens de werkuren uit mijn VPN).