Ga naar inhoud


Gezocht: losse Télésat SmartCard Nagra


skibbi

Aanbevolen berichten


Lontzen, is dat niet een onderdeel van die oost-kantons in België?, net zoals Eupen, Malmedy en ST Vith?

Dat valt toch niet onder de Wallonie, maar onder de oost-kantons?

Ze spreken daar volgens mij noch Nederlands noch Frans, ze spreken er Duits.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, D-box zei:

Lontzen, is dat niet een onderdeel van die oost-kantons in België?, net zoals Eupen, Malmedy en ST Vith?

Dat valt toch niet onder de Wallonie, maar onder de oost-kantons?

Ze spreken daar volgens mij noch Nederlands noch Frans, ze spreken er Duits.

 

Lontzen is inderdaad deel van de Duitstaalige Gemeenschap. Maar de gemeenten van de Duitstaalige Gemeenschap zijn deel van de Waals Gewest (zie ook https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestuurlijke_indeling_van_België vor de federale indeling van Belgie).

 

Ik heb ok reeds en abo bij Télésat met de Viaccess CAM, maar ik zou liever oscam gebruiken, en wil dus en losse smartcard hebben.

 

PS: Ik ben zelf ook duitstaalig, so sorry voor mijn onhandig nederlands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, skibbi zei:

so sorry voor mijn onhandig nederlands.

Je schrijft uitstekend Nederlands! 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...