Jump to content

VU+ Ultimo 4K UHD

duitsland
 Share

Recommended Posts

Mooie VU+ Ultimo 4K te koop met een FBC kabel tuner en een Twin Satelliet tuner.

Tevens een 1TB HDD intern.

Compleet met een Bluetooth afstands bediening. Wordt geleverd met de orginele doos.

Ook eventueel te ruilen met een Dreambox 920 UHD met FBC kabel tuner.

Prijs: 350,00 EUR.

image-10-02-2021_15-46-36-73.jpg

image-10-02-2021_15-47-34-45.jpg

image-10-02-2021_15-47-59-83.jpg

image-10-02-2021_15-48-36-57.jpg

image-10-02-2021_15-49-02-48.jpg

Dreambox 920UHD FBC en 2 interne Sat tuners.

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Je hebt een PM

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  VTI, wave frontier T90 28,2-23,5-19,2-16-10/9-4,5-0,8-8-12,5 satconn 10/1, Apple air capsule extreme

De ontvanger is verkocht. Er mag een slotje op.

Veel plezier ermee HJS!

Dreambox 920UHD FBC en 2 interne Sat tuners.

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Hans v O 286
      PrijPrijs  € 90,00 Werkt prima wegens verhuizing wordt deze net meer gebruikt  af te halen in Bergschenhoek 

VU Solo 4k.docx
    • By wolsos
      Ik heb een VU+ Ultimo4K VTI 14.0.6 setup. Abonnement op BIS (Frankrijk), Joyne, CanalDigitaal.
      Overgegaan naar een schotel met motor (AMIKO DM3800 DISEQC ROTOR)
      Ik kan met de hand (op de rotor zelf draaien), maar ingesteld als USALS Rotor, maar er draait niets met veranderen satelliet. Hij blijft staan op Thorn, wat er ook gebeurd.
      Iemand enig idee? De vorige keer, ergens in 2007, was het binnen een uurtje gepiept. Uitrichten en werken. Nu gebeurd er niets.
    • By FransvanAdrichem
      Kan iemand mij vertellen waarom ik na de programmering van de VU+ Afstbediening de selectie in het AV menu niet kan veranderen ??

de powerknop / mute / AV knop / Volume alles werkt zoals ze beschrijven. 
      ik kan alleen nIet in het AV menu schakelen naar welke input ik wil en deze selecteren.

iemand een oplossing hiervoor ?? 

Groeten Frans 

• By Sverige
      Ik heb mijn nieuwe Ultimo 4K binnen, en heb Oscam (1.20 rev 11424) en Oscambutler geinstalleerd.
      Ik heb intussen mijn ORF kaart aan de praat gekregen. (een overwinning)

Nu probeer ik mijn Conax kaart van Canal Digital (Zweden) aan de praat te krijgen, maar dat lukt niet.
      In oscam butler zie ik diverse providers staan, maar niet canal digital...  Ik weet niet waar ik dat nu vandaan moet halen, of moet je dat ergens op internet downloaden ... het is mij een raadsel.
      Dan maar geprobeerd de CI module er in te stoppen, die ik vroeger, voordat ik mijn Technisat kocht, gebruikte... maar dat lijkt ook niet te werken.
      Heb zelfs de zenders aan de CI toegewezen in een menu... maar blijkbaar heeft dat ook geen invloed.
      Nu lijkt het me het beste om het in de softcam aan de praat te krijgen...   dus ik hoop dat iemand me een tip kan geven hoe dat precies moet.

Het is allemaal een stuk ingewikkelder dan ik verwacht had... maar voorlopig geef ik de moed nog niet op.

Alvast bedankt voor een tip....

• By cookie monster
      Gezocht goede TV: PVR - UHD TV 4K - H.265 - DVB-S2 ontvangst

Ondanks da'k bijna niet meer kijk , toch ....
      Gezocht goede TV: PVR - UHD TV 4K - H.265 - DVB-S2 ontvangst ,
      al de rest is meegenomen , na wat checken , kom ik uit bij:
      LG 43UJ634V 43" , geeft iemand van de SAT4ALL-leden deze TV ??
      http://www.lg.com/nl/televisies/lg-43UJ634V#tech-specs
      Nou , ik wil mijn "oude Samsung" aan mijn moeder geven ;
      ja , moeder moet maar content zijn , of .... koekenbak
      Wat is jullie mening ??
      Zijn er betaalbaardere modellen met dezelfde mogelijkheid als deze LG ??

Alvast mercikes:
      CM

• By maring
      Hallo,

Ik heb een vraag over een onderwerp wat ik volgens mij hier al eerder voorbij heb zien komen maar die ik niet meer kan vinden en ben benieuwd of daar ook een oplossing voor was.
      Ik heb een Vuduo2 ( OpenPli 4.0) die geen kabelscan meer doet. Dat heeft die altijd gedaan maar na een update waren en de zenders ineens verdwenen en de VuDuo2 geen zenders (kabelscan e.d.) meer vinden bij Ziggo. (freq 474.000 ID 05555)
      Nu las ik dat als je terug zou gaan naar software OpenPli 4.0 van 17 april dat die het dan weer zou doen en dat bleek inderdaad juist te zijn. Na installatie van die software kon de VuDuo2 weer een kabelscan doen.
      Ik ben benieuwd of hier inmiddels al een oplossing voor is anders zou je de VuDuo2 niet meer kunnen updaten. Ik kan de oplossing helaas nog niet vinden. Thanks voor het meedenken.

• By Mercurius11
      Ik ben al een tijdje aan het klooien, maar krijg het niet voor elkaar.
      Ik wil de kleur en het liefst ook de hoogte van de (VTI image)  progress bar in de LCD display aanpassen.

Waarschijnlijk  moet ik ergens een xml file aanpassen. Heeft iemand hier ervaring mee, en kan me wat tips geven?

Alvast bedankt!
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.