Triple lnb in frankrijk
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By MrBrickALot
Sinds een paar jaar woon ik in het zuiden van Zweden en onlangs zag ik bij Canal Digitaal dat je nu ook op een buitenlands adres een abonnement kan afsluiten.
Een korte check op de 'kaart' van Astra drie en we zagen dat we in het gebied wonen waar een reguliere schotel genoeg moet zijn.
Ik heb een Triple LNB besteld en een CI+ module. De lokale monteur is langsgeweest om de nieuwe LNB te installeren en uit te richten op de drie satellieten.
Na wat geklooi in de instellingen van mijn TV (LG 55B6) heb ik de locatie naar Nederland veranderd waardoor ik de Canal Digitaal Fastscan mogelijkheid kreeg.
Hij vond alle kanalen en geeft 100% signaal voor alledrie de satellieten in het instellingen-menu. Als ik naar de kanalen gaan doet het merendeel het echter niet.
Alleen de kanalen van de 19.2 satelliet doen het zonder problemen (en met heel goed beeld). Bij de andere kanalen krijg ik de melding 'geen signaal' op het scherm.
De monteur is al een keer teruggeweest om de hoek van de LNB aan te passen maar het effect is exact hetzelfde.
Kan mijn tv simpelweg niet het signaal van de triple LNB aan? Ik heb geen idee waar ik nu verder nog kan kijken. Bellen met Canal Digitaal heeft nog weinig zin gehad.
Mijn alternatief is de CI+ module terugsturen en een los kastje gebruiken maar dat wil ik vermijden indien mogelijk.
Wellicht dat een van jullie mij in de juiste richting kan sturen? Bij voorbaat dank
-
By ferranti
goeiemorgen
volgende installatie
tv vlaanderen 60cm met tv vlaanderen triple lnb
sab sky 4800 mini satelliet ontvanger
samsung ue43ku6670s tv
ik weet het niet meer, ik krijg het niet afgesteld
wat is nu de beste methode om de schotel goed af te stellen
de lnb is met de mal al uitgericht
zijn der bepaalde waarden die ik moet invullen
voor diseqc 1.0 en diseqc 1.1 lnb en transponder dat ik zeker ben dat ik de juiste satelliet heb
op welke satelliet moet ik me concentreren bij het afstellen
mvg
carlo
-
By Chris-Tov
Wij zijn op zoek naar het juiste materiaal om in Frankrjk tv beelden al rijdend in de wagen te kunnen ontvangen. Wie kan ons helpen bij de keurze van het juiste materiaal en eventueel goede en voordelige onlineshop?
Sinds 2016 is er een omschakeling gebeurt waardoor onze huidige uitrusting niet meer werkt. (zie artikel via onderstaande link)
https://mediamagazine.nl/frankrijk-alle-dvb-t-uitzendingen-naar-mpeg4-in-april-2016/
tx.
-
By zenith72
Beste allemaal,
ik heb na 7j werken met een decoder een nieuwe tv gekocht en daar zit een satelliet-tuner op.
Als ik de regio-instellingen op Belgie zet, krijg ik enkel een telesat-provider te zien en wanneer ik NL ingeef dan krijg ik canaaldigitaal. Bij telesat vindt de decoder geen kanalen, en bij NL krijg ik alle NLse kanalen.
Ik heb de schotel goed uitgelijnd want met de decoder werkt alles zoals voorheen. Dus ergens moet het probleem in de instellingen van de tuner op de televisie zitten. Ik kan nog met een HDMI-kabel werken maar dat wil ik nu net vermijden omwille van de geweldige medialibrary-opties wanneer die rechtstreeks op de tv wordt aangesloten.
Ik krijg de mogelijkheid om de drie satellieten te configureren, maar ik zou niet weten op welke transponder ik deze zou moeten instellen en als laatste hoe ik de diseqc moet instellen (A-D). Ik heb als eerste sat de astra 23,5 staan en dan 19,5 en 28.5.
Heeft iemand anders hier al ervaring mee? Bij LG zeiden ze dat zolang ze geen certificatie van TVV kregen er ook geen fastscan kan komen. En bij TVV kreeg ik het antwoord dat alles juist werkt van hun kant uit.
Dus in t bos gestuurd.
hartelijk dank voor elke vorm van info.
Frederic
-
By SatjeZnb
LS,
Geachte form leden, ik ben pas lid hier maar heb een branden vraag. Ik heb een triple LNB met een SAT801 ontvanger. De ontvangst van programma's via Astra 1 en 3 zijn goed. Mijn schotel is 84 cm.
De astra 2 (28,5E) komt het ene programma wel door en het andere niet. Wat ik niet krijg is de BBC.
Mijn instellingen zijn als volgt:
Astra 1 Hight LO. 10.600 GHz
Low LO. 09.750 GHz
DSEqC 1,0 #3
DSEqC 1,1 ----
Astra 2 Hight LO. 10.600 GHz
Low LO. 09.750 GHz
DSEqC 1,0 #1
DSEqC 1,1 ----
Astra 3 Hight LO. 10.600 GHz
Low LO. 09.750 GHz
DSEqC 1,0 #2
DSEqC 1,1 ----
Kan iemand mij vertellen wat er niet goed is en wat ik zou moeten aanpassen.
BVB met hartelijke dank.
SatjeZnb
-
By Snoopy
Paar foto's van de Inverto Single triplefeed (23mm LNB 13°E+16°E+19.2°E for 85cm dish)
en de CanalDigitaal versie met 4 aansluitingen.
De Inverto weegt 351 gram en de CanalDigitaal versie 901 gram.
-
By hanky-panky
Zijn de duo en triple lnb's enkel bruikbaar in de Benelux-regio of kan je die even goed gebruiken op uw schotel in bv. Spanje of Griekenland?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
-
Recommended Posts