Jump to content

Samsung tv UE55KU6000 geen Duitse Prime meer na reset

Share

Recommended Posts

Hallo ik heb een Samsung UE55KU6000 en een Duits Prime account,heeft altijd prima gewekt kon inloggen met User Passwoord op inlogscherm,echter na reset naar fabrieksinstellingen verschijnt de Nederlandse versie en

moet ik heel anders inloggen nl met een code die ik moet invullende zgn koppelcode,de Duitse Prime kent dit inloggen niet,nu heb ik niks meer aan dat Prime account,mijn idee was de tv op een andere landcode te zetten zodat ik weer toegang krijg,echter in het menu zijn alleen de Benelux landen aanwezig.

iemand enig idee hoe ik dit weer kan herstellen?

Edited by bradajo

• bradajo changed the title to Samsung tv UE55KU6000 geen Duitse Prime meer na reset

Posted (edited)
43 minuten geleden, stevenvc19 zei:

Heb je in het "secret menu" van de samsung tv gekeken? 

jawel via  info menu mute power,heb niks kunnen vinden om de landcode oid aan te passen.

ik ga er niet teveel tijd aan spanderen,heb ook ondekt dat het scherm blauwe vlekken geeft,schijn ook een bekende klacht te zijn bij deze UHD serie,valt me wel tegen na 4 jaar,weet je misschien of daar nog iets aan te doen is? anders moet ik maar een nieuwe in Duitsland aanschaffen

Edited by bradajo
regel toegevoegd

• V.I.P.
3 uren geleden, bradajo zei:

heb ook ondekt dat het scherm blauwe vlekken geeft,schijn ook een bekende klacht te zijn bij deze UHD serie

Niet alleen die UHD serie. Is een algemeen Samsung probleem. Ik heb ze ook (mijn TV dan hè).

https://www.google.nl/search?q=samsung+paarse+vlekken&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjf5InKlN3vAhXxgf0HHeuPBp0Q_AUoAnoECAEQBA&biw=2560&bih=1327

Rozen verwelken en schepen vergaan

dus lig niet te melken en doe er wat aan.

Drs. P.

@bradajo  Ik denk niet dat het met de tv heeft te maken.  Je moet die koppelcode invullen op een telefoon of tablet waar ook je Amazon (=Prime) account zit, dan ga je naar die pagina die daar vermeld wordt, dus op je gsm naar de browser, in de balk toets je in;      primevideo.com/mytv   en dan vul je bij registratiecode: die koppelcode in, die op je tvscherm staat.......Screenshot_20210404-153851_Chrome.thumb.jpg.7f2f21eada53979bbf234265e3c3d7e0.jpg

Samsung 58Q60T; ZIGGO tv-only / Samsung SMT-C7140 ; Chromecast V3 / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 / Salora 32' Android tv / Philips 24PFS5525 / JBL Bar5.1 surround / Tweak internet-only  /  2x Harman Kardon Citation 100  & Citation 300 / JBL Link 10  / Technisat STERNRADIO IR1 / Google Nest Hub V2 / Lenovo smart clock  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A71 / Samsung Galaxy Tab A 2019 /  Xiaomi mi band 4.

Posted (edited)

bij de Duitse prime krijg je een heel ander scherm te zien,namelijk een scherm met user en paswoord,dat koppelcode gedoe kennen ze daar helemaal niet.

Edited by bradajo
taalfoutje