Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten

Het zal wel uit de dealer info komen maar die kunnen wij helaas niet in zien. Maar goed een bevestiging is altijd prettig.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


36 minuten geleden, Codx zei:

Het zal wel uit de dealer info komen maar die kunnen wij helaas niet in zien. Maar goed een bevestiging is altijd prettig.

Maar ongetwijfeld worden die dealers verondersteld van te zwijgen, want anders kunnen ze het bericht net zo goed zowel naar de dealers als naar de klanten sturen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, zzzzzz zei:

Maar ongetwijfeld worden die dealers verondersteld van te zwijgen, want anders kunnen ze het bericht net zo goed zowel naar de dealers als naar de klanten sturen.

 

Ja waarom doen bedrijven dit soort dingen, wellicht om niet meteen onrust te veroorzaken. Ik verwacht dat er in het najaar meer details komen. En die dealers adviseren hun klanten en die kunnen zich nu voorbereiden. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de huidige informatie voorzieningen komt het practisch net zo snel bij de consument als bij de beoogde groep (dealers)... Getuige het bericht hier op de site...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De meeste consumenten zullen zich in de loop van februari 2022 hier melden, na het intikken van "geen beeld Canaldigitaal" in hun browser.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat geval is er een simpele oplossing voor mij, na bijna 30jaar vliegt CD dan gewoon de deur uit hier.

Ik heb het naast een KPN abonnement hier in huis welke ook overal gestreamd kan worden dus zal ze niet missen.

Ook in Spanje kan ik van KPN gebruik maken net als op de camping waar mijn internet aansluiting goed is.

Ik denk dat velen net zo zullen reageren waardoor CD geen bestaansrecht meer zal hebben naast Joyne. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Joyne heeft al vanaf dag 1 het hardware model waar CD nu naar toe wil.

Joyne werkt ook alleen met CI module, en geen softcam.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne gebruikt maar 2 transponders (zonder de Erotica zenders) én de CI kan 2 kanalen simultaan aan waardoor een redelijke kijk/opname functie blijft behouden.  Met 4K boxen kun je ook nog achteraf decoderen (niet ideaal, maar het kán). Grootste gemis is de interne thuisdeling.... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ceesv zei:

Joyne heeft al vanaf dag 1 het hardware model waar CD nu naar toe wil.

Joyne werkt ook alleen met CI module, en geen softcam.

Dat klopt, dus als beiden hun systeem dichttimmeren, dan staan ze gelijk op dat punt, en dan vergelijkt de consument de andere punten.

Dan moet CD dus beter uit de vergelijking komen op die andere punten (aantal zenders, aantal HD zenders, beeldkwaliteit, geluidskwaliteit, abonnementsprijs, etc.)

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, D-box zei:

Ik vind het een vreemd bericht

Je kan ook zien dat het woord "'''en" 

verkeert is geschreven in de een na laatste regel

Je schrijf én met accent als je er de nadruk op wilt leggen dat die categorie ook inbegrepen is.

Dat lijkt mij dus wel correct.

Verkeert daarentegen...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

we gaan het mee maken en als het waar is dan is het bye bye CD.

jammer maar het is niet anders, dan komen er veel tuners op wel bekende website te staan 😏

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Transpondertje zei:

Net met mijn dealer gesproken en die weet van niks ?? Is officele cd dealer

Mijn dealer bevestigt het wel, dealernieuwsbrief van 8 april daar staat het in. Ook de gratis kijkperiode bij aanvang van Bomvol gaat van 1 maand naar 1 week. En nog iets over het vakantieseizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...