Ga naar inhoud


Alternatieven nadat CD het gebruik van softcams in 2022 onmogelijk heeft gemaakt.(voor onbepaalde tijd uitgesteld)


moonchild

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dat was vroeger zo, maar tegenwoordig werken Franse tv's ook in Nederland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, analoge uitzend normen en het secam kleurmodulatie systeem liggen in het museum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Gerard 76 zei:

Of je kijkt met je openpli box volledig gratis naar de streams van de npo

Nee dank u, ik kan die staatspropaganda niet aanzien. Niet dat de commerciëlen veel beter zijn.

 

Maar goed, de laatste berichten stemmen me enigszins positief. Ik wacht het wel af in februari. Een maand opzegtermijn is nog wel te overzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken verschillen. 

Ik hou het nooit lang vol bij de zenders van RTL en SBS. Geef mij de NPO maar. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had beetje geduld moeten hebben met CD. Heb ik net een witte module aangeschaft om mijn kaartje na feb in te stoppen is het wellicht niet nodig.

Ze veranderen wel erg vaak van gedachte en mening. 

Wellicht dat ze het hele spektakel uitstellen om knallend een 4k ontvanger te introduceren......... Maar eerst wat meer zenders opwaarderen naar HD zou fijn zijn. Sommige zenders zijn via de CD app beter te bekijken dan via de schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas staat M7 niet echt bekend om hun ‘open’ communicatie. We kunnen ook niet in hun keuken kijken. Feit is dat ze hun Nagra licentie hebben verlengd. In het Oostblok testen ze nieuwe 4K boxen met Nagra-MA.. Wellicht is onze nieuwe CAM803 geen Nagra CAK8 maar Nagra-MA. Ze willen als bedrijf waarschijnlijk homogeen in Europa aanbieden dus alles naar Nagra…. Wellicht een beslissing op directieniveau, maar niet getest op reële uitvoerbaarheid.. Zo hebben ze redelijk recent Viaccess ORCA omarmd waar je nu niets meer over hoort. De CAM701 is meteen niet meer leverbaar via de shop, maar wel de MZ-102 ontvanger.

De aankomende Europese wet op vrijheid van eigen apparatuurkeuze ‘lijkt’ nu de reden van het uitstellen te zijn. Puur omdat ze op deze korte termijn niet iedereen van de CAM803 kunnen voorzien. Andere ‘roddel’ is dat ze door het uitstel nog even hun oude voorraad witte CI 3.5 kunnen lossen (die hebben nooit de verkoopcijfers gehaald die M7 had ingecalculeerd). Zo krijgt de losse kaart een x-aantal maanden/jaren??? respijt…

Maar let goed op! CDS heeft het niet over afstel, slechts uitstel…

 

Dan het laatste item: heeft iemand de vermeende dealerbrief van april goed bekeken?

Dat ding staat zo vol van typefouten dat ik geneigd ben te geloven dat deze helemaal niet van CDS afkomstig is!! Kijk zelf maar……

 

 

582F645E-FE2B-4124-A65F-8C34A482AA9E.jpeg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Taalfouten bijvoorbeeld:

 

afbeelding.png

afbeelding.png

 

aan aantal moet zijn een aantal

 

afbeelding.png

 

Reebox moet zijn Rebox

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tekst ‘directe kaartinlay’ is ook geen Nederlands…. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ingebouwde kaartlezer zou de gebruikelijke term zijn.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit, die "aan" had ik over het hoofd gezien, maar met Reeboxxen of Reboxxen heb ik geen ervaring, ook niet met Reebok overigens. Verder ben ik sowieso überhaupt inmiddels een beetje gewend aan idiote dingen als podcast ook al zegt me dat nog steeds niets.😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou bij een officiële publicatie deze taalfouten zeker niet verwachten…. Lijkt nu wel op zo’n phishingbericht van een hacker… 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...