Ga naar inhoud


Triple LNB quad ‘nooit’ meer leverbaar?


John van Dreumel

Aanbevolen berichten


Ik had op mijn oude adres in Nederland 3 lnb (alpo) op een rail bij een 85 cm schotel, hier heb ik dan nog de diseq schakelaars bijgeplaatst.

Nu is mijn vraag "kan ik deze tripel lnb gaan gebruiken op een 90 cm schotel? moeten hier dan ook nog diseq schakelaars bij?"

ik wil dus Astra1, Astra2 en Astra3 ontvangen in Duitsland (niet ver van de grens met Nederland)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2021 om 11:36, Sprietje zei:

Ze passen uitstekend op de bekende Triax 64 (nieuw 65) en ook op de Triax 78 (nieuw 80) en natuurlijk schotels van vergelijkbare maat zoals de Fuba DAA650.

 

20 uren geleden, Sprietje zei:

Dit Opticum block past dus prima op een Triax 88 die 85cm breed is en 95cm hoog is. In de test noemen ze dat een 90cm schotel.

 


Nu ben ik jou weer even ‘kwijt’. Waar jij eerst aangeeft dat deze uitstekend passen op de TD80, zie jouw eerste quote, wordt dat vervolgens ‘past uitstekend op een 90 cm schotel’.

 

Niet lullig bedoeld maar ik vat hem niet meer. 🤭😉

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Sprietje zei:

Past prima op een Triax 88 voor de ontvangst van de 13 - 16 en 19,2 oost.


Ik meen stellig dat wij het hier over een setup van 19.2 - 23.5 - 28.2 hadden als vervanger voor de M7 triple quad. ;)

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nergens kan ik de triple LNB van canal digitaal vinden bij een nederlandse webshop. Ik vind het gewoon niet. Ik weet ook niet naar welke shop er word verwezen. 

 

Lees ik het goed dat de Opticum LNB hier eerder genoemd, bij een 65CM schotel, een volwaardig alternatief is voor de ontvangst van Astra 1,2,3 ? 

Levering vanuit Polen naar Nederland is ook niet te vinden. Want dat zou dan een alternatief kunnen zijn. Misschien dat ik hier nog verder mee kom.

 

Het is jammer dat ik wel de apparatuur, kabel, quick connectors, Fuba schotel etc. al heb gekocht maar ik er niet mee kan wat ik voor ogen had, omdat alleen de LNB niet te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, deckengineer zei:

Nergens kan ik de triple LNB van canal digitaal vinden bij een nederlandse webshop. Ik vind het gewoon niet. Ik weet ook niet naar welke shop er word verwezen. 

 

Lees ik het goed dat de Opticum LNB hier eerder genoemd, bij een 65CM schotel, een volwaardig alternatief is voor de ontvangst van Astra 1,2,3 ? 

Levering vanuit Polen naar Nederland is ook niet te vinden. Want dat zou dan een alternatief kunnen zijn. Misschien dat ik hier nog verder mee kom.

 

Het is jammer dat ik wel de apparatuur, kabel, quick connectors, Fuba schotel etc. al heb gekocht maar ik er niet mee kan wat ik voor ogen had, omdat alleen de LNB niet te vinden is.

Ik wel, maar of ie daadwerkelijk op voorraad is, is maar de vraag...

 

afbeelding.png.296c387aac6082a4397d2f4b15b1729b.png

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste deckengineer

 

De Nederlandse site die vorige week de triple-lnb nog in de verkoop heeft, heeft deze inmiddels weer van de site afgehaald.
Ook in Polen worden ze schaarser en de site die ze voor 159,99 zt levert, levert alleen in Polen zo te zien.
In andere landen zijn ze ook nog te leveren maar je weet niet of dat alle maal goed gaat.
Ik adviseer om op een tweedehands site te kijken. Daar worden er nog een paar aangeboden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2021 om 09:35, Sprietje zei:

Beste deckengineer

 

De Nederlandse site die vorige week de triple-lnb nog in de verkoop heeft, heeft deze inmiddels weer van de site afgehaald.
 

Klopt Sprietje, de sites die het nog aanbieden hebben zelf geen voorraad of reageren zelfs niet op mijn emails.

Ik heb er uiteindelijk nog eentje gevonden door diverse shops telefonisch te contacteren en zo toch nog één te pakken te krijgen. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...