Jump to content

NPO 1 4K van 11 juni tot en met 11 juli via de Astra 3

Share
Followers 7

Recommended Posts

Om nog maar eens te zwijgen over de indoctrinatie van dit EK voetbal op de buis in het nieuws, reclame, talkshows.ūü§Ę¬†

Alsof iedereen naar de wedstrijden zitten te kijken van deze "egotrippers".

• Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik zie alleen maar een vent met een kaal hoofd in beeld, dus geen haar te zien.

Als M7 niet wil dat de kaart in seca-mode werkt hoeven ze maar 1 bitje om te zetten in de ECM. Daar veranderd de CA descriptor weglaten niks aan.   M: 1817:00006A 0100:00006A   Let

Die rechten gelden niet specifiek voor een bepaalde resolutie. Vlamingen kunnen toch ook via de HD of SD versie kijken. In zowel de Vlaamse als Nederlandse mediawet staat dat we elkaars publieke kanal

Posted Images

7 uren geleden, chukky2 zei:

Ik zou toch wat bewegen

En minder roken.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

• V.I.P.

NPO verbeterde gisteravond de beeldkwaliteit van het tijdelijke kanaal NPO 4K Sports na klachten als donker en flets beeld die naar HDR en HLG te herleiden waren. Dit is in Totaal TV te lezen.

18 uren geleden, Satwatcher zei:

Zou jij jezelf nu niet kapot moeten schamen voor deze reactie? Schaamteloos!

17 uren geleden, Mimisiku zei:

Nee, waarom? Topsport sloopt het lichaam omdat er botweg roofbouw op wordt gepleegd. Dag in, dag uit.. Niet alleen bij voetbal, maar kijk eens bij het wielrennen, kogelstoten…. Sport is gezond, topsport allang niet meer….

Dit mag wel een beetje genuanceerd zijn. Het lichaam van een topsporters kan niet continue pieken in de hoge hartslag zone. De spieren hebben op den duur rustig nodig om te kunnen herstellen. In de EK 2021 hebben de meeste voetballers net voldoende tijd om te kunnen herstellen van hun reguliere competitie. Om dan weer direct vol te gaan in EK 2021 is niet echt bevorderlijk voor het lichaam. Zoals men zo ziet.

4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

En minder roken.

Minder alcoholische drinken en gezonder eten. 

De NPO heeft het bijna voor elkaar. De HLG mapping is nu goed. De spelers hebben nu zwarte broekjes ipv donker grijs. Het veld heeft de juiste helderheid.

Er markeren nog 2 dingen:

1. De graphics zijn te helder en hebben zowel teveel kleur als de verkeerde kleur. Rood wordt oranje. Dat komt omdat ze dezelfde character generator moeten gebruiken die ook het HD signaal bedient.Verkeerde kleurruimte en transfer karakteristiek.  Het NPO logo lijkt ok. Helderheid op 75%.

2. De framestore heeft nog steeds kuren, waardoor er soms enige frames ontbreken en even later weer worden gedubbeld om de zaak synchroon te houden.

Ik ben blij dat CD mij in staat stelt om dit experiment (want dat is het) te kunnen volgen.

• Moderators

Op mijn multiroom? kaart (2e kaart) gaat die 4k zender niet open.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

40 minuten geleden, ceesv zei:

Op mijn multiroom? kaart (2e kaart) gaat die 4k zender niet open.

Dat is gewoon weer een fout, er zijn namelijk genoeg 2e en 3e kaarten waar die wel op open gaat. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & DVB-T2 / Rpi2 ADS-B (MLAT) FlightFeeder

IPTV:  KPN 4K IPTV / Android 4K IPTV box / KODI & Netflix / 60 TB SAN / Glasvezel: 500/500 Mbit

12 minuten geleden, Codx zei:

Dat is gewoon weer een fout, er zijn namelijk genoeg 2e en 3e kaarten waar die wel op open gaat. 

CD kennende zou dat zeker kunnen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.