Ga naar inhoud

coronavirus, COVID-19 Deel 4

ceesv
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Totale lockdowns voor ongevaccineerden lijkt mij een prima idee! Hoeven zij ook niet meer voortdurend angstig te zijn dat ze ernstig ziek kunnen worden door een besmette gevaccineerde. Dat i

Ik heb me laten injecteren omdat ik mijn lieve moedertje niet wil infecteren met die covid.   Mijn moedertje zit in een verzorgingshuis.   Ik ben volledig gevaccineerd, maar dat he

Is het de 3 bovenstaande heren opgevallen dat jullie deze thread domineren? De rest is al lang afgehaakt. Jullie maken meer lawaai dan de wappies 🤣

Geplaatste afbeeldingen

13 minuten geleden, dutchandrew zei:

Nieuwe open brief van meer dan 300 artsen: “Geen medische grond die dit beleid nog rechtvaardigt”

www.hln.be/binnenland/nieuwe-open-brief-van-meer-dan-300-artsen-geen-medische-grond-die-dit-beleid-nog-rechtvaardigt~af740e7f/

Een brief van woordvoerder dokter,  met duidelijk overgewicht en vette sigaar in zijn handen, is zeker geen voorbeeld  om kritiek te geven op gezondheid beleid.

• Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

30 minuten geleden, astro iris zei:

Een brief van woordvoerder dokter,  met duidelijk overgewicht en vette sigaar in zijn handen, is zeker geen voorbeeld  om kritiek te geven op gezondheid beleid.

Gewoon dikdoenerij, dus.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit bericht doet volledig denken aan de nepsite op Facebook van het RIVM. Als je bv. de Feiten over covid-19 leest zie je meteen dat diverse dingen niet kloppen. Het probleem is dat het er zeer wetenschappelijk uitziet en daardoor worden leken erg onzeker. Maar wat daar verkondigd wordt is een mix van wat gegevens en onzin en dat is het verraderlijke.

Hoewel het daarnaast best mogelijk zo niet waarschijnlijk is dat er dik 300 geschifte artsen in België zijn. Dat is niet eens zoveel op ca 55.000, iets van 5 promille...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee 324 artsen en 1.164 gezondheidswerkers ook op de kleintjes blijven letten Honing..

Het laatste wat we willen zijn vertekende beelden toch.

Heeel veel nachtjes slapen geleden was er ook een soort gelijk topic op dit forum, en ook buiten om de schotel heen speelde dit probleem zich af, dat platte ding noemen ze wereld of polder en nog meer gekke namen ;)

Weten we nog allemaal hoe dat tot zijn 'eind' kwam?

Ik kan me dat nog goed herinneren maar schijnbaar vond ik het amper de moeite waard om er nog wat aan toe te voegen zelfs na het onheilspellende laatste bericht wat er gepost werd 0_o (slaat zichzelf ritueel 666 minuten met een uitprinte QR-code op eco papier).

Het contrast/verschil kan niet groter zijn of kleiner?
Jullie weten dat het allerbeste, het bewijs zijn 37 pagina's en groeiende.

Dit topic blijft ook bewaard voor zolang het moge zijn..

Een verwarde geest met plastic handschoenen aan blaast over xx jaar het virtuele stof uit de letters..

De rangen worden weer langzaam zichtbaar tussen de leden inclusief enkele unieke van onschatbare waarde typsels van de digitale schotelclub menschen.

Ik moet er een paar quoten ja gewoon omdat het kan:

Tonskidutch Zeer ervaren <-- (Dit komt vanzelf achter uw naam als ik het plain copy pasta doe, dus het moet wel waar zijn!) 
V.I.P.
56.1k
69
MAASTRICHT
V.I.P.  <-- (Dit komt vanzelf achter uw naam als ik het plain copy pasta doe, dus het moet wel waar zijn! volgens mij muteert er iets maar dat kan aan mij liggen)
Geplaatst: 9 november 2009
eindelijk,

ik dacht al dat thema komt hier nooit op sat4all
eenmaal open dan zullen we smullen
van al die meningen...

Vooruit nog 2 dan:

Gast Drs. IJzerbout
Gast Drs. IJzerbout
Gasten
Geplaatst: 9 november 2009
Aan deze hysterie doe ik niet mee.

Gast Drs. IJzerbout
Gast Drs. IJzerbout
Gasten
Geplaatst: 10 november 2009
Zoals ik al eerder zei: aan deze hype doe ik niet mee.

Gewoon gezond leven: Niet roken, niet drinken, gezond eten en veel sex.

Neem het hem niet kwalijk beste schotel en IPTV bezitters hij is niet ervaren en bovendien "Gast" toen dus dan knijpen we een oogje dicht .-)

En smullen doen we Toni!

U vind dit topic hier terug maar u kunt ook de zoek functie op dit forum raadplegen:

-+ uw quotes zijn nu al van onschatbare waarde een ware erfenis, (ik verheug me op 2033) ga vooral zo door!

Ik wens iedereen ontzettend veul gezondheid en wijsheid in deze moeilijke tijden!

Vrijwaring: Deze informatie is alleen voor entertainment,
Geloof niets wat ik hier zeg of laat zien,
Ik raad aan om mijn informatie te verifiëren en het niet als feit te zien,
Het kan verwarrend zijn voor sommige mensen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ow peop die van me eigen helemaal vergeten die waren ook goed #alzeggikhetzelf en nog steeds actueel ( -Cccam) :

happysat
happysatPupil
Leden
 684
JO20XW
Geplaatst: 12 november 2009
Ik heb CCcam-Mobile 2.1 al draaien op mijn nanochip 

happysat
happysatPupil
Leden
 684
JO20XW
Geplaatst: 12 november 2009
Negen redenen om je niet tegen de

Mexicaanse griep in te laten enten:

Negen_redenen_om_je_niet_tegen_de_Mexicaanse_griep_in_te_laten_enten.pdf
46.46 kB
 · 
124 downloads

De link werkt nog, Thanks Mies!

Link naar bericht
Delen op andere sites

images.jpg.996aeadc19d994973ba7f1f3e3b1baf8.jpg

Note to mezelf voor 2033:

Hap, dit is geen selfie van jezelf tijdens de gymles maar die jongen #kanhetnietkrijgen <--

Copy?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het 3x gelezen en vraag me nog steeds af wat je wilt zeggen en of je wat speciaals zoals LSD achter de kiezen hebt en of ik dat ook moet nemen om het te snappen.

Geen idee wat je ermee bedoelt. Of bedoel je dat een inenting tegen griep onzin is?

• Like 1
  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar bericht
Delen op andere sites

12 uren geleden, minplus zei:

Ik heb het 3x gelezen en vraag me nog steeds af wat je wilt zeggen en of je wat speciaals zoals LSD achter de kiezen hebt en of ik dat ook moet nemen om het te snappen.

Geen idee wat je ermee bedoelt. Of bedoel je dat een inenting tegen griep onzin is?

Ik begrijp er ook geen snars van, blijkbaar in een of andere andere extase.

Link naar bericht
Delen op andere sites

18 uren geleden, astro iris zei:

Wat ik ervan begrijp is dat Het Laatste Nieuws nog steeds een forum geeft aan Dr Hoeyberghs.

De arme man komt immers niet zo veel meer in het daglicht...

Wellicht komen nu minder vrouwen bij hem om hun lichaam te laten verbouwen.

Je kan je mening verkondigen als een "mening"  dat is voor iedereen duidelijk.

Ze verkopen als wetenschappelijk terwijl ze dat niet is, is ronduit gevaarlijk.

maar wie ben ik? ik ben maar een beginneling 😅

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.
14 minuten geleden, jan72 zei:

maar wie ben ik? ik ben maar een beginneling

net gaan nadenken of wat? :grin: of is het "je Badge"

@all Rangen en standen hebben niets met de reacties en overdenkingen van doen.

Als je dat wel vindt dan kun je beter zelf gaan studeren en je studies en bevindingen gaan publiceren.

Er zijn heel veel praktiserende hoogopgeleide mensen die echter na hun BUL te hebben gehaald helemaal geen bijscholing meer hebben ondernomen.

In diverse beroepsgroepen is het wel een verplichting die helaas helemaal niet of onvoldoende gecontroleerd wordt. Er ontstaan zo dus grijze vlekken en in het ergste geval witte vlekken op de kennis kaart van die mensen die een aanzien hebben en graag in de media reclame komen maken voor hun borstprothesen.

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ge volledig gevaccineerd bent:

https://www.hln.be/nieuws/volledig-gevaccineerde-europeanen-vanaf-november-weer-welkom-in-de-vs~a0107a97

U kan uw familie of vrienden aldaar dan weer gaan bezoeken !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Die de Jonge wordt steeds gekker. Geen coronapas op het terras maat wel als je naar het toilet moet.

Helemaal de weg kwijt.

Er gaat nu toch een onderzoek komen naar de bijwerkingen van vaccins nu ruim 30.000 vrouwen geklaagd hebben over de verstoring van hun menstruatie cyclus.

Rozen verwelken en schepen vergaan

dus lig niet te melken en doe er wat aan.

Drs. P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.