Ga naar inhoud


achteraf decoderen lukt niet altijd.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Zilverhippie zei:

Die reclame-doorspoeltoestanden zijn momenteel nog niet ingevoerd voor de CI+ modules.

De vu trekt zich niks aan van restricties.

ik kan iemand, als die opneemt met zijn ontvanger en zijn ci+, kan hij geen opnames op andere toestellen afspelen.

met de vu wel.

met de officiële van tvv antenne, kan je zelfs niet opnemen door de ci+ restricties. gaat wel met een vu.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

15 uren geleden, sattv4iedereen zei:

De vu trekt zich niks aan van restricties.

ik kan iemand, als die opneemt met zijn ontvanger en zijn ci+, kan hij geen opnames op andere toestellen afspelen.

met de vu wel.

met de officiële van tvv antenne, kan je zelfs niet opnemen door de ci+ restricties. gaat wel met een vu.

Werkt het offline decoderen bij jou nu?

Ik krijg het niet meer draaiende, vraag mij af wat er fout gaat.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk,

ik heb 4 opnames tegelijkertijd gedaan, en 2 zijn perfect gedecodeerd.

2 van de 4 ( de helft) is niet gedecodeerd.

die heeft op standby gestaan.

misschien waren de O.P. keys gewisseld.

t.s. doctor trial, gaf netjes gecodeerd aan zonder fouten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Kijk,

ik heb 4 opnames tegelijkertijd gedaan, en 2 zijn perfect gedecodeerd.

2 van de 4 ( de helft) is niet gedecodeerd.

die heeft op standby gestaan.

misschien waren de O.P. keys gewisseld.

t.s. doctor trial, gaf netjes gecodeerd aan zonder fouten.

Heb je het hier nog altijd over kabel?

50% gelukt is toch niet echt goed, het is leuk voor een testje, maar als je ervan afhankelijk bent, kun je er niet echt op rekenen.

 

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, zzzzzz zei:

Heb je het hier nog altijd over kabel?

50% gelukt is toch niet echt goed, het is leuk voor een testje, maar als je ervan afhankelijk bent, kun je er niet echt op rekenen.

 

Ja, dvb-c.

komt dat voor 4 opnames tegelijkertijd in de praktijk?

ik heb wel een situatie van 2. das voor woensdag of donderdag, en ben benieuwd of die het wel of niet zal doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

Ja, dvb-c.

komt dat voor 4 opnames tegelijkertijd in de praktijk?

ik heb wel een situatie van 2. das voor woensdag of donderdag, en ben benieuwd of die het wel of niet zal doen.

Het zal puur afhankelijk zijn van je kijkgedrag, natuurlijk.

In principe is er geen reden waarom je niet 4 opnames tegelijk zou willen doen, persoonlijk probeer ik tegenwoordig minder op te nemen, niet omwille van de technische beperkingen, maar omwille van de tijd die er nadien nodig is om het allemaal nog te bekijken.


Ik denk wel dat er maar 1 van de 2 opnames zal lukken.

Merk op dat er veel programma's op de commerciële zenders die ook nog eens op een andere dag herhaald worden (bijv. "De Rechtbank")

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is waar.

gelukkig zijn er herhalingen.

de reden dat ik opneem, dat ik de opname met videoredo de reclame wegknip, en ik het programma rustig kan bekijken zonder die vervelende reclame.

ik bekijk maar 3 programma's per week, dus niet veel werk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het over de module van Telenet.

Momenteel zijn er bij Telenet al beperkingen op het doorspoelen van reclame op de vrij recente TV box. Later komen oudere modellen aan de beurt, bijv. de Digicorder.

Vraag is of Telenet zich ook de moeite doet voor hun CI+ modules aangezien het gebruik daarvan minder verspreid is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké.

Maar ik geloof niet dat men ook daar een common access principe via de CI-cam CI+ verschoont van die snelle doorspoel stream mogelijkheid.

Dat kan een Content provider toch niet als dualistische optie accepteren?

op Ziggo is snel vooruit spoelen niet meer mogelijk bij commerciële zenders met de CI+

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaat trekt een vu+ zich niks aan van restricties. want op officiële ci+ ontvanger kan je opnames niet bekijken op bvb de pc.

bij vu+ gaat dat wel.

ik kijk ondanks verschillende kaarten weinig naar tv, en als ze die mogelijks de ci+ blokkeren, dan vliegen ze buiten.

dan hou ik het enkel nog bij de tvv app.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vandaag voor het eerst dat ik bij een opname de reclame niet door kon spoelen. Gek genoeg van een Duitse FTA-zender.

Bizar.

Meteen die opname weg gemikt. Ik verdom het om reclame te moeten kijken bij een opname.

De opname daarna van dezelfde zender was probleemloos, dus die heb ik wel bekeken.

Vreemd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

laat me raden Sat1?

Het was een Soko Stuttgart van ZDF HD en het was er maar eentje. Als je de reclame snel doorspoelde en aan het eind weer op OK drukte sprong hij terug naar het begin van de reclame. Idem als je nog een paar minuten verder doorspoelde.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...