Jump to content

Driver Anysee E30S2Plus gezocht

Murdock
 Share

Recommended Posts

Hi,

Weet iemand welke driver ik nodig heb om een Anysee E30S2 Plus aan de gang te krijgen in TVHeadend?

Receiver: Dreambox 8000

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x MTI Quad, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-3, Hotbird & Thor)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By BzRtY
      TV-Vlaanderen via tvheadend op een DebianServer.
      TV-headend vind de TV-Vlaanderen en Canal Digitaal Services niet. Schotel staat goed uitgericht want op de gewone TV-ontvanger van TV-vlaanderen werkt het wel.
      In het verleden kon ik gewoon kijken via Smargo-reader icm OScam.
      Wie zet me op het juiste pad?

• By Earthfinder
      Op het moment heb ik een oude core2duo laptop als server met daarop TVHeadend, HD Homerun 4DC en OScam voor de connectie met mijn smartcard.
      Wat ik me afvraag, zou een Raspberry Pi 4 (2GB of 4GB) ook deze multituner setup inclusief het decoderen m.b.v. OScam kunnen voorzien (tot 3 kanalen tegelijk)? Of heeft de RPi4 daar niet genoeg rekenkracht voor?
    • By PakjeBoter
      Beste Sat2all leden,

Recentelijk kwam ik op het idee om een tv server op te zetten met Tvheadend. Het uiteindelijke doel is om deze samen te laten werken met Plex DVR.

Ik heb de Tvheadend server draaien die communiceert met de Triax TSS 400 SAT>IP. Voor test zit er op dit moment nog maar 1 coax aangesloten op de schotel. Deze setup werkt, maar alleen voor de FTA zenders. Nu is de bedoeling dat ik ook betaalde zenders moet kunnen kijken.

Ik weet dat dit mogelijk moet zijn d.m.v. een smartcard reader zoals een "TBS Phoenix". Alleen blijken er veel haken en ogen aan de soorten smartcards te zitten en hun coderingen. Ik ben al jaren klant bij CD en zou voor dit projectje een extra Entertainment HD abonnement afsluiten.

Nu heb ik een aantal vragen voordat ik dit doe:
      - Is het nog mogelijk wat ik wil?
      - Is de nieuwe smartcard bruikbaar? of zo nee, wat is het alternatief (kaart overnemen zag ik ergens)?
      - Welke zenders kan ik wel/niet kijken?

Als het later allemaal werkt wil ik de setup naar 8 tuners uitbreiden.

Alvast heel erg bedankt voor de hulp.

• By Hwaiting
      Met mijn huidige instellingen kan ik maar 1 zender descrambelen, en daarna kan ik alleen maar gratis (bv. Duitse zenders) kijken. (Niet eens terug naar me oorspronkelijke zender.)

Ik geloof dat het een probleem is met me Users/Clients, want na het zappen staat er in de status van OSCam dat de tvheadend client idle is. De Client wordt eenmalig actief, en na het zappen verliest zijn verbinding lijkt... (ook bij versleuteld kanaal -> versleuteld kanaal)

Heeft iemand anders dit eerder ervaren of een oplossing hiervoor?

Hieronder mijn set-up:
      [global] logfile                       = /storage/.kodi/userdata/addon_data/service.softcam.oscam/log/oscam.log nice                          = -1 usrfile                       = /storage/.kodi/userdata/addon_data/service.softcam.oscam/log/oscamuser.log cwlogdir                      = /storage/.kodi/userdata/addon_data/service.softcam.oscam/log/cw [cache] [dvbapi] enabled                       = 1 au                            = 1 pmt_mode                      = 4 user                          = tvheadend boxtype                       = pc-nodmx [monitor] port                          = 988 aulow                         = 120 monlevel                      = 1 hideclient_to                 = 15 [webif] httpport                      = 8888 httpuser                      = oscam httppwd                       = oscam httpallowed                   = 0.0.0.0-255.255.255.255 aulow                         = 120 hideclient_to                 = 15 [account] user                          = tvheadend pwd                           = tvheadend au                            = 1 group                         = 1 caid                          = 0100 ident                         = 0100:00006A Verbindings-protocol van tvheadend is "OSCam new pc-nodmx (rev >= 10389)". tvheadend geeft overigens altijd een mooi groen vinkje...

PS.

Als een sidepunt, ik kan me herinneren dat je een extra regel nodig hebt in '[reader]' voor automatisch verlengen, maar kan het nu even niet terug vinden. Heeft iemand daar ook de oplossing voor?
    • By Anchel
      Ik gebruik sinds kort TVheadend voor iptv (voor op mijn iphone/ipad en kodi).
      Via stream url afkomstig vanaf mijn satelliet ontvangers, maar daar zit geen EPG bij.
      Met tvgrabber_nl kan ik wel de EPG van nl zenders vinden en de standaard Vlaamse zenders, maar niet allemaal.
      Heeft iemand een oplossing voor dit?
    • Guest Pieter V
      By Guest Pieter V
      Kijk via de Anysee E30-S2 naar de satelliet TV. Door de wijzigingen van de instellingen  en invoering van HD-lijst heb ik wat vervelende zaken. De anyseeviewer is erg onhandig ingebruik om de kanalen te sorteren.
      Is er een mogelijkheid met een programmaatje om op eenvoudige wijze de kanaallijst volgorde aan te passen.
      Kunnen de transponder gegevens e.d. ergens gewijzigd worden. Bij de fast scan lijst b.v.  Eurosport 29 komt tsjechisch geluid e.d. Graag wat hulp of advies
    • By fix
      Hallo,

Ik krijg onverwachte resultaten bij het scannen van muxes in TVheadend.

1. In sommige gevallen komt de frequentie niet overeen met het network, gecontroleerd via nl.kingofsat.net:

2. Sommige frequenties worden niet gevonden zowel niet bij 19.2 als bij 23.5.

3. De 133 kan ik niet plaatsen, ik dacht dat daar de network ID in zou staan, 1 voor 19.2 en 3 voor 23.5.

setup:
      Triax ronde schotel 82 cm 3 LNB's 19.2 / 23.5 / 28.2 TVHeadend 4.1-971~g5192186 Ubuntu 14.04 LTS  

Thnx!

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.