Jump to content

Afstellen draaibare schotel, ontvanger en satfinder komen niet overeen

BrunoVP
 Share

Recommended Posts

10 minuten geleden, Sprietje zei:

Voor een arm van 20x30mm zijn er 2 lnb-houders die je kunt gebruiken, een universele en de Gibertini.

Probeer eens scherpe foto's op het forum te plaatsen, bij wazige foto's zie je bijna niets.

Schelle.jpg

kv150_2.jpg

kv150_3.jpg

De eerste foto valt uit de boot. De tweede zou moeten kunnen. Ik kan altijd een gat boren in de arm. En lijkt mij ook de betere optie. Om ongeoorloofde links te plaatsen, mag je deze sturen naar bruno@nep2b.be.

• Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Allen,   Ik probeer deze discussie te ontmijnen: -Je geeft je coordinaten in USALS in -Je geeft het commando om naar 4,8 te draaien. >  Heeft iemand eens gekeken hoeveel gr

@Eduard07 Jammer dat ik geen likes meer kan geven omdat ik al het maximum likes heb gegeven; anders had je er weer een gehad

Hoi @mebo870 Jij werkt anders dan ik, ik draai de rotor met de schotel eraan vast handmatig naar de 4,8E (terwijl de rotor op de nul-positie staat, daarna ga ik alles fijn afstellen.

Posted Images

1 minuut geleden, Sprietje zei:

Nee, in de houder zitten 2 sleuven. Bij een buis van 50mm breed valt de houder volledig in de buis, bij een buis van 30mm breed valt de buis in de 2 sleuven.

Ik ben mee. Waar kan ik deze vinden? Stuur de link door naar mijn mail adres.

Is er iemand op dit forum die mij verder kan helpen? Sprietje heeft mij een link doorgestuurd voor een betere feedholder

Feedhalter - Adapter aus Alu-Druckguss für kompatible 3H-, EmmeEsse-, Duraline- und Triax- Spiegel

• EAN:4260310270876. Als je deze EAN code in google plakt, kom je automatisch op bewuste webschop.
  • Webwinkel verzend niet meer naar het buitenland. Ik heb, helaas, geen contacten in Duitsland.
  • Wat zou nu de opzet moeten wezen. Een forumlid die dicht bij de  Duitse grens woont of contacten er heeft, maakt de bestelling. En zend deze later door naar mij.
  • Alle extra kosten zijn voor mijn rekening.

Ik woon in Nederland, dus kan ik je helaas niet helpen.

Maar er zijn ook Duitse members op dit board.

Hoe je dit moet filteren in ons bestand van leden weet ik niet.

Edited by D-box

Groeten, D-box.
Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB,
Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Wat hebben we toch een geweldig board!

Groeten, D-box.
Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB,
Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

19 uren geleden, RimaNTSS zei:

Beste Bruno! Indien gewenst kan ik u deze gloednieuwe LNB-houder toesturen. U betaalt alleen verzendkosten.

IMG_20211018_124928.jpg

IMG_20211018_124934.jpg

Dank voor het aanbod. Maar ik prefereer voor een metalen versie.