Tonskidutch Posted May 24 Posted May 24 (edited) Hoi gisteren zag ik dat de Windows 11 nieuwe mediaspeler geen .ts bestanden meer afspeelt. Zeurt over een of andere code zie afbeelding. Met de oude versie gaat het wel. Ik heb ook speciaal codecs van microsoft aangekocht om met de mediaspeler te kunnen afspelen. Tot een update ging dat en met de oude ook, dus mijn vraag is eigenlijk hebben meerdere mensen dat probleem en weet iemand waarom en hoe dat te verhelpen? Edited May 24 by Tonskidutch Let The Music Do The Talking Laid Back
wanderer Posted May 24 Posted May 24 (edited) K-Lite Codec Pack installeren? of: Een .ts bestand (Transport Stream) is een video-indeling die voornamelijk wordt gebruikt voor het opslaan van video's op dvd's of uitzendingen. Omdat de standaard Windows 11 mediaspeler hier vaak moeite mee heeft, is de beste en meest probleemloze manier om dit af te spelen via de VLC media player. Edited May 24 by wanderer Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Posted May 24 Author Posted May 24 Ja begrijp ik en ken ze ook die k-Lite Codecs alsook VLC. Maar je betaalt speciaal voor een extra codec bij Microsoft store hetgeen dus prima werkt 6 jaar lang en nu niet meer! Omdat men iets veranderd heeft in de nieuwe Mediaplayer. Let wel sinds deze afgelopen week werkt het niet meer. Let The Music Do The Talking Laid Back
Tonskidutch Posted May 24 Author Posted May 24 (edited) 0x80070057 is overigens een achterhaalde error maar komt wel in de foutmelding voor Of zou er een bitje fout zijn gegaan met update? aha, toch iets gevonden dat helpt na deze acties te hebben ondernomen (en de app opnieuw instellen) werkt het weer! pff bedankt Edited May 24 by Tonskidutch oplossing gevonden Let The Music Do The Talking Laid Back
moonchild Posted May 24 Posted May 24 Ik heb een poging gedaan om met graphrdit, een ms directX tool, een .ts file te renderen. Maar krijg gelijk de melding unsuppoted blabla, dan heeft ms de optie om .ts af te spelen er goed uitgesloopt Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Posted May 25 Author Posted May 25 Ja dat zijn ook oude tools die superseeded zijn door Mediaplayer. Als je iets wilt converteren @moonchild moet je de laatste versie van Handbrake gebruiken. Let The Music Do The Talking Laid Back
sattv4iedereen Posted May 25 Posted May 25 Je kunt ze toch perfect converteren met movavi? Of is dat de bedoeling niet? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Posted May 26 Author Posted May 26 Het was niet mijn vraag maar die van @moonchild. Dus ik weet niet wat je daar mee wil vragen aan mij. Let The Music Do The Talking Laid Back
moonchild Posted May 26 Posted May 26 Ik heb geen poging gedaan om een file te converteren. Dit: "Ik heb een poging gedaan om met graphrdit, een ms directX tool, een .ts file te renderen." Is iets heel anders Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Posted May 27 Author Posted May 27 Begrijp niet wat het met de topic vraag te maken heeft. Let The Music Do The Talking Laid Back
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now