Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Hoi gisteren zag ik dat de Windows 11 nieuwe mediaspeler geen .ts bestanden meer afspeelt. Zeurt over een of andere code zie afbeelding. Met de oude versie gaat het wel. Ik heb ook speciaal codecs van microsoft aangekocht om met de mediaspeler te kunnen afspelen. Tot een update ging dat en met de oude ook, dus mijn vraag is eigenlijk hebben meerdere mensen dat probleem en weet iemand waarom en hoe dat te verhelpen? 1 uur geleden aangepast door Tonskidutch Le Petit Train Les Rita Mitsouko
wanderer Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) K-Lite Codec Pack installeren? of: Een .ts bestand (Transport Stream) is een video-indeling die voornamelijk wordt gebruikt voor het opslaan van video's op dvd's of uitzendingen. Omdat de standaard Windows 11 mediaspeler hier vaak moeite mee heeft, is de beste en meest probleemloze manier om dit af te spelen via de VLC media player. 1 uur geleden aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen