Ga naar inhoud


Uitleg over gebruik van 'privé berichten'!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb het idee dat er niet veel mensen die van dit board gebruik maken op de hoogte zijn van hoe je de privé berichten die je ontvangen hebt kunt bekijken/lezen.<P>Ik heb al meerdere keren privé berichten verstuurd, maar krijg tot op heden geen antwoord. <P>Dus voor de gene die het niet weten:<P><B>Druk op 'Mijn profiel' en je ziet alle privé berichten die naar je gestuurd zijn. </B> rolleyes.gif" border="0<P>Ik had gisteren overigens wel een probleempje bij het versturen van een privé bericht, na het drukken op de knop 'versturen' belande ik in een wit scherm, dus ik kon niet zien of het bericht verstuurd was.<BR>Inmiddels krijg ik nu weer een bevestigingsscherm bij het versturen, alleen is de achtergrond van dit scherm nog wel wit van kleur, maar dat is verder geen probleem dat lost zich ook nog wel op. smile.gif" border="0 <P>Mvg,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben ik met je eens JoostA, ik vond een e-mail adres ook handiger dan de nieuwe opzet van privé berichten.<P>De nieuwe optie is wel wat meer ontlastend voor je e-mail box.<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...