Guest Posted June 3, 2001 Posted June 3, 2001 Tot mijn verbazing had ik vandaag weer beeld op een originele S*c* ontvanger. De K-zenders deden het weer en de Taq ook incl X en XX. <BR>Dit is met een org. ned. nokia en een GW met de satturk files.<P>Waarom opeens weer werken?<P>een meedenker.
Guest Posted June 3, 2001 Posted June 3, 2001 laat maar eens weten of ze het nog steeds doen , ik krijg geen beeld op mijn doos met de satturk files
Guest Posted June 4, 2001 Posted June 4, 2001 ik blijf proberen , maar het blijft zwart <BR>wordt toch tijd om een andere ontvanger aan te schaffen denk ik
Guest Posted June 4, 2001 Posted June 4, 2001 he starwars heb je een strong??<P>deze kunnen de zenders wel aan en zijn originele seca boxen
Guest Posted June 4, 2001 Posted June 4, 2001 Het is een Nokia 9302 org. se*a doos.<BR>Er is 1 probleem, je kan bij sommige zenders geen taal kiezen.<BR>Alles werkt nu nog steeds en vallen niet uit.<BR>K-zenders, Taq. en alle standaard zenders.<BR>Ik heb de satturk files gebruikt van 7 mei geloof ik.
Guest Posted June 4, 2001 Posted June 4, 2001 Nokia 9302 heeft dezelfde software als strong 8000 (d'Ássault v 1,5) en doet het dus gewoon met die zenders.
Guest Posted June 4, 2001 Posted June 4, 2001 Komt er ooit nog een oplossing voor de originele seca boxen zoals de pioneer 100 of zijn er misschien oplossingen die ik gemist heb?
Guest Posted June 5, 2001 Posted June 5, 2001 @starwars voor het taal probleem. Dit bij Tag* moet je nokia in het menu de taal op engels zetten. Tuner uitzetten en dan weer aan. Naar Tag* gaan met het + de taal een keer wisselen naar spaans en dan weer terug naar engels. En je heb engels K het zelf.<P>Flying Cat
Guest Posted June 5, 2001 Posted June 5, 2001 geen beeld met de nieuwe key's, ik heb strong v15 en alles werkt op reset na op tac en k , let wel de data's aan te passen ?, de juiste datum.
Guest Posted June 5, 2001 Posted June 5, 2001 Helaas heb ik geen pauze ertussen zoals wordt aangenomen, en helaas werkt alles nog naar behoren.<BR>1 zender van de K valt regelmatig uit maar alle andere 20... werken wel.<P>kan het ook niet helpen.
Recommended Posts