Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb een originele Philips secaontvanger... Als ik met een goldwafer naar C* kijk valt het beeld na zo'n 10 seconden weg. Stop ik mijn originele kaart in het toestel dan is er geen enkel probleem.<P>Is er een oplossing voor die probleem?<P>Groetjes!<BR>Bart.

• Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Mijns inziens niet je juiste file's gebruikt!<BR>Ben zelf ook aan het proberen geweest en is uiteindelijk gelukt, het kan dus wel echter zonder Tq en Kk.

Posted

Heb hetzelfde probleem (niet na 10 sec maar ong. 2 minuten). Gebeurt bij mij alleen als ik de ontvanger op ned1 afstem. Zo'n beetje elke file geprobeert die ik heb.<P>Greetz,<BR>duzz<p>[ 08-06-2001: Message edited by: duzzz ]

Posted

Bij mij geen problemo, Philips Box.<BR>Heb zg. JAZZ files gebruikt.

Posted

Inmiddels heb werkt het bij mij ook weer :-) Het zat em in de volgorde van de providers in de eepromfile.

Posted

Bij mij ook zwart beeld op originele s*ca doos. Na herproggen hetzelfde na 10 sec.<BR>Als ik in de eeprom zijn een aantal keys gewist.

Posted

probeer mooielamp file (werkt op m'n echostar dsb 2000 wel)

Posted

Bij mij hetzelfde probleem na 20 seconden.<BR>Heb al diverse files gebruikt maar allemaal hetzelfde. Heeft er nog iemand een tip waar ik de goede files kan halen, of wie wil mij ze mailen ???<BR>Bedankt alvast en een prettig weekend ( degene die kunnen kijken )<P>Grtz Mike

Posted

Hebben vroeger reeds aanvallen gehad, waarbij de eeprom werd gewist, maar nu wordt er niets gewist, maar de ontvanger weigert de kaart na ong 30 sec.<P>Edwin

Posted

Hier net hetzelfde,een raar probleem.<BR>Dit sinds 08/06/01.Ik heb 3 pr*m**r* kaarten en daarvan werken er 2.Ik heb 3 c* v* kaarten en daarvan werken er 2.Als ik kijk via s*e 113 zie ik niet direkt een verschil.<BR>Het enige dat er is is dat in de werkende m*s* kaarten er een m*1 en een p*u* zit en in de andere niet.mijn p*c k**r* werkt ook niet meer.sinds ik een crasch gehad heb op de pc ben ik al mijn s*t links kwijt.is er een goede medehobyist die er een paar via private message wil sturen aub.alvast bedankt,je bewijst er mij een goede dienst mee.

Posted

Ben er ook nog mee bezig, weet iemand wat ?

Posted

heb het zelfde probleem iemand een oplossing. helpppppp.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...