Guest Posted August 18, 2001 Posted August 18, 2001 Hoe kan ik in plaats van een zwart beeld de mooie plaatjes van Cinenova 1 en 2 te zien krijgen die te vinden zijn op de Hotbird?
Guest Posted August 23, 2001 Posted August 23, 2001 volgens mij is dat cryptoworks encoded dus gaat dat ff lastig worden mitz je de ci module hebt<P>thatz it.
Guest Posted August 23, 2001 Posted August 23, 2001 Eigenlijk staat dit in de verkeerd gepost, Cinenova gebruikt namelijk CryptoWorks <P>Je kunt er geen particulier abo-tje op afsluiten, het signaaltje is alleen voor kabelkopstations bedoeld!<BR>Voor zover mij bekend zijn er nog geen (public) cracks voor te vinden... <BR>Wordt een kwestie van "even geduld, a.u.b.".<P>Groeten, CK <p>[ 24-08-2001: Message edited by: CK ]
Guest Posted August 24, 2001 Posted August 24, 2001 helemaal goed, dit staat ook verkeerd maar ik wil er toch nog ff wat aan toevoegen<P>voor al dit soort vragen kijk eerst zelf ff<BR>wat voor codering ze gebruiken<P>je kan dit allemaal vinden op lyngsat<P>ToPiC CloSeD???!
Recommended Posts