Ga naar inhoud


Checkin

Lid
  • Items

    1247
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

1 Volger

Over Checkin

  • Verjaardag 01/27/1966

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan
  • Locatie:
    Arâches La Frasse
  • Interesses
    Wat niet :)

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Checkin's prestaties

  1. Vanochtend maar een bericht gestuurd naar Flip service, 4 uur later al een bericht of ik update wil doorvoeren die te verkrijgen is via een download link. Deze doorgevoerd. op veel zenders is het behoorlijk verbeterd, lees acceptabel, ☺️ , alleen op RTL blijft er nog een klein verschil
  2. Het probleem blijft zich voordoen op de 65OLED706/12 Alle aansluiting losgehaald, behalve antenne, Tv opnieuw opgestart, zenders opnieuw geïnstalleerd. geluid blijft voorlopen op beeld. Zoals al eerder gemeld, de Netflix app, die standaard op de tv geinstaalleed is, heb ik het probleem niet, dat blijft mij ook verbazen. Als de instelling van geluid verschuiven/vertragen op de Tv zou zitten, heeft dit direct gevolg op het totaal dus dan gaat Netflix niet synchroon lopen. Op een ander kamer staat een 43PUS7805/12 daar loopt het synchroon.
  3. Thx voor de reactie's Als ik naar Netflix kijk heb ik totaal geen problemen, dat zou dus inhouden dat het eerder in het aangeleverde signaal ligt, Ziggo of waar het meeste verschil zit RTL
  4. Het valt mij op dat de zenders van Ziggo op mijn Philips 65OLED706/12 het beeld en geluid niet synchroon lopen, geluid loopt voor, of anders gezegd, het beeld loopt achter Ik kijk dmv een CI+ cam naar de zenders. Als ik Netflix kijk op mijn tv, via de standaard Netflix app die op de smart TV zit, loopt het wel synchroon. Er is wel een Denon AVR-X1800H aangesloten. echter staat deze dan Niet aan. Tv al een opnieuw opgestart, echter geen verbetering
  5. Onderstaande tekst al tegengekomen op de SMA site It gets more complicated if the default password was not changed during start-up. For security reasons, you cannot simply enter the standard password 1111 into Sunny Portal. What happens if you do? The new password overwrites the default password and applies it to all devices registered in the Sunny Portal system. Please keep this in mind, and be sure to write down the pv system password you set up in Sunny Portal. If you later try to access your devices on-site (for example with Sunny Explorer) using the default password for the “Installer” user group, it will no longer work. Please use the password that you created as the pv system password in Sunny Portal. Please do remember that the password for the "Installer" user group and the system password is one and the same password. In this way, you can access all devices in the plant through both, Sunny Explorer and Sunny Portal. All data are displayed. Please do remember that the password for the “Installer” user group and the system password is one and the same password. In this way, you can access all devices in the plant through both, Sunny Explorer and Sunny Portal. All data are displayed.
  6. Sinds 3 dagen krijg ik geen dagelijkse overzichten meer via e-mail. Als ik inlog op het sunnyportal dan is er ook geen actuele status. Als ik rechtstreeks op het Ip van de omvormer inlog, zie ik dat alles gewoon werkt. Ik krijg als melding: Communicatie met het apparaat mislukt. Verkeerd gebruikerswachtwoord. Gegevens worden geïmporteerd zodra het apparaat bereikbaar is. Foutcode 721 Er is wel 3 dagen geleden het installateurs wachtwoord geupdate in de omvormer. Waar is het juiste wachtwoord in te voeren in het Sunnyportal ? zodat er weer communicatie is tussen Sunnyportal en mijn omvormer ( Installatiewachtwoord:..... ? )
  7. Toch maar eens op Wifi gezet en de ethernetkabel eruit, tja ...... draadloos gaat toch wat sneller, 195Mbit ipv 70 bedraad
  8. @ceesv De Technisat zit op dit moment rechtstreeks op de TV HDMI ingang 3 aangesloten, om dan geluid te hebben zet ik de Denon aan , bron-> Tv Audio Bedoel jij dat de Technisat rechtstreeks aangesloten zou moeten zijn op de Denon om de mogelijkheid te hebben "laatst gebruikte HDMI doorlossen naar TV op actief"
  9. @Tonskidutch Gister de Technisat naar boven verplaatst en aangesloten op de andere TV ... tja daar wel geluid 👍 De boel weer afgekoppeld en vandaag maar weer de Technisat op de Tv in de woonkamer aangesloten omdat er dus eigenlijk niks mankeert met de ontvanger. Maar wat blijkt, weer geen geluid. Terug in de basis, wat is er veranderd voor dat ik constateerde dat de Technisat geen geluid meer gaf op mijn TV 65Oled706 ? Juist de nieuwe Denon AVR-X1800Dab receiver aangesloten op de TV via e/ARC HDMI kabel. De Technisat ontvanger heeft altijd rechtstreeks op de Tv aangesloten gezeten Om toch het geluid van de Technisat te kunnen horen , moet ik de Denon aanzetten en op Tv audio zetten, er is weer geluid Achteraf is bij aansluiting van de Technisat rechtstreeks op de Denon ook een instelling fout geweest ingang toewijzing stond op digitaal ipv HDMI Dank voor alle hulp 👍 Case closed 🏁
  10. @Tonskidutch AV receiver is 1 week oud. De Technisat zat/zit rechtstreeks op de Philips 65oled706/12 op HDMI 3, of 4 maakt geen verschil Op HDMI 2 van de Tv zit de Denon AVR-X1800DAB ivm met eARC. Als ik de Technisat op een AUX 1 of 2 aansluit via HDMI op de Receiver, heb ik ook geen geluid via HDMI Volgende stap gaat zijn, de Technisat verplaatsen naar 1e verdieping, staat ook een Tv met en een coax kabel voor Sat ontvangst.
  11. Kabeltje voor de AV uitgang van de technisat gevonden, die geeft geluid op 1 kanaal, ( kan zijn dat de aansluiting van de jack anders is dan technisat heeft bedacht) Tevens was het wel erg vreemd, toen ik de Technisat aan deed, was er wel degelijk even geluid, via HDMI, wat na 10 sec weer weg was ?
  12. Thx voor de tips, Alle mogelijke instellingen van geluid al veranderd en gehoopt op wat geluid te horen, jammer maar dat heeft niks geholpen. S/pdif digitaal coax uitgang kan ik helaas niet testen omdat de Home Cinema alleen optisch heeft en dat heeft de Technistar weer niet. enige mogelijkheid zou nog zijn om iets aan te sluiten via de AV uigang van de technisat, die geeft geluid en video, jack <->composiet ( RCA/TULP) die kabel moet ik nog even ergens vandaan toveren.
  13. Om de Franse zenders van Fransat te ontvangen, maak ik gebruik van de Technistar S6. Sinds kort is er geen geluid meer te horen, al instelling betreffende geluid al veranderd echter geen geluid. Als ik de afstem op een zender van Canaal digitaal, of een FTA zender ... geen geluid. Ook ander HDMI kabel al geprobeerd .... zonder resultaat. Laatste beschikbare software er ook ingezet ... zonder resultaat Is dit een bekend probleem dat dit kan optreden ?
  14. thx voor de reactie, Nog even verder gezocht de ACM-2000 heeft ook de zelfde basis functie, is echter nog iets voordeliger.
  15. Heb bij klik-aan de zender awmt-230 h vonden, deze is aan de schakelaar te koppelen, alleen de ontvanger acm -2300 HC heeft meerdere draden nodig om aan te sluiten de lamp de geschakeld moet worden heeft alleen de fase en de nul. In het aansluitschema hebben ze het ook nog over een schakeldraad ? ( zie afbeelding)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...