Ga naar inhoud


digiruud

Lid
  • Items

    296
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over digiruud

  • Verjaardag 07/19/1962

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk

Recente bezoekers van dit profiel

4630 profielweergaven

digiruud's prestaties

Vaak hier

Vaak hier (4/8)

  • Conversatie starter

Recente badges

  1. Het probleem is opgelost, het was dus toch een kabelbreuk. werkzaamheden verder op in de buurt.
  2. Ik heb deze post inderdaad via mijn mobiel gedaan. Mijn internet verbinding is niet zakelijk. Vandaag weer met caiway gebeld maar er is nog geen oplossing. caiway maakt gebruik van de glasvezel aansluiting van Delta. er is naar alle waarschijnlijkheid bij graafwerkzaamheden een glasvezel door getrokken. De glasvezel van kpn ligt in huis maar zit dus geen modem achter. Wat binnenkort denk ik wel gaat gebeuren. Ik ben nu gewoon over geleverd aan een groot niets wetend bedrijf waar je geen antwoord van krijgt. Alleen dat ze er mee bezig zijn maar niet weten wanneer het opgelost is. Ook wordt er niet mee gedacht hoe een tijdelijke oplossing.
  3. Ik heb hier in de woning inderdaad 2 glasvezel aansluitingen. Kpn en Delta waarvan delta dus niet meer werkt 😢
  4. Mijn abonnement bij caiway loopt nog tot volgent jaar maart. nu heb ik een storing en wordt niet voor 14 september geholpen om de storing op te lossen. Kun je nu het abonnement direct op zeggen en een andere provider kiezen? Ik krijg geen antwoord van caiway en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 4.5 uur aan de telefoon gezeten dus aan geduld mankeert het niet. ik heb 2 glasvezel aansluitingen in huis liggen en die van caiway is dus waarschijnlijk defect. Kpn ligt ook in huis en waarschijnlijk dus wel goed.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...