Ga naar inhoud


Aanbieding geschikt voor DS9?


Gast

Aanbevolen berichten

Special Offers - Angebote - Aanbieding <P>FunProgrammer + Funcard PLCC Hfl 110,- 50 Euro<P>bovenstaande staat op de site van een van de sitesponsors<P>Kan ik met deze combinatie DS9 (3 in 1) aan voor mijn hummie met allcam?<P>Thanx<P>Coglio<BR> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja dat wil maar denk eraan ds9 files zijn voor piccard2 (ds9).<BR>3in1funfiles zijn voor de funcard.<BR>Een nadeel van deze kaart is dat hij niet mooi in je allcam past (deze kaart van deze aanbieding),je krijgt dan de melding invallid card.<BR>Je kan dit oplossen met een stukje plakband aan de ander kant van je kaart of een lucifer ern of een stukje karton. OF<BR>een funcard kopen die op een gold card lijkt.<BR>Naam ben ik even kwijt.De funfiles werken ook nog beter op je humax als de ds9

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus funprogrammer is goed genoeg? MasterA beetje overkill, als je alleen fun wilt? Want ik lees het toch zo dat inderdaad fun3in1 het meeste biedt. Maar welk type funcard is dan gewoon no problemo?<BR>Dan neem ik die toch bij een funprogrammer.<P>Coglio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...