Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Kanalenlijst originele firmware


Kralingen

Aanbevolen berichten

Ik heb de multytenne kanalenlijst gedownload, maar ik krijg tot mijn stomme verbazing maar 93 zenders in het systeem. weet iemand waar de rest van de zenders zijn en als ik willekeurige scan moet doen hoe ik er een beetje normale volgorde in krijg. Ik ben nog niet helemaal blij met mijn aanschaf.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast baksteen

Heb je al tussen de favorieten geschakeld?

 

Misschien is het handig om aan te geven hoe je de zenderlijst er in hebt gezet (via het AZBox menu of via een pc tool). Welke software versie je in de box hebt staan (enigma of origineel).

en eventueel van welke zenderlijstmaker.

 

 

Om de zenderlijst aan te passen ga je op de zender staan en dan op de menu knop drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ga ik proberen met die tool. Ik ga even googelen. Die multytenne zenderlijst haal ik op als ik met de originele FW naar addins ga en dan naar df4all zo en dan kies voor multytenne.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...