Ga naar inhoud


russische betaalzenders xtratv, viasat ukraïne ntv plus tricolor tv


michael125

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met het bekijken van russischtalige betaalzenders? Ik vond vier aanbieders Xtra TV op Amos 4W, viasat Ukraine op Sirius 4,8 E, ntv plus en tricolor tv, beide op eutelsatW4 36oost

Welk van de 4 biedt een smartcart die past in een hd receiver? Ik las namelijk bijvoorbeeld dat Viasat ukraine zelf een nds decoder aanbiedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelf heb ik ervaring met HD Platforma. Deze zit op 9E.

Via een Duitse satellietboer kan je een CI+kaart kopen. Je hebt dan één jaar toegang tot het paltform (Flink wat SD&HD kanalen.

Na het jaar kan je via het zelfde adres weer voor één jaar inkopen.

CI+kaart met één jaar abonnement is ca. €400,-. Het abonnement €200,-

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor uw reactie.

hd platforma: Het zijn nogal weinig kanalen voor veel geld.

Ik ben op dit ogenblik aan het twijfelen voor een systeem via internet, namelijk kartina.tv met 130 russische kanalen voor 175 euro per jaar, met een speciale receiver voor 170 euro aan te schaffen. Dat is natuurlijk via internet (zoals belgacom tv) en gebruikt een beetje bandbreedte.

Ik heb ondertussen heel wat rondgesurft. Mijn conclusie is dat het via satelliet uiterst moeilijk is om legaal aan een smartcard te komen, of enorm duur. Via een duitse firma vond ik ook een abonnement voor Viasat Ukraine voor 1700 euro per jaar. Er zijn illegale alternatieven voor 2 euro per maand. Ik ga wel eerst die kartina.tv eens proberen, want doe niet graag iets illegaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kartina tv: Voor een maand proberen gaat niet denk ik. Wel enkele dagen, kosteloos. Je kan ook voor een maand betalen (18 euro) en daarna eventueel omzetten naar een jaarabonnement. Over de kwaliteit heb ik nog niet nagedacht. Ik vermoed dat die slechter zal zijn dan bij belgacom tv, want ze gebruikt slechts 2 mbps bandbreedte. Dit is minder dan bij belgacom tv, dus moet de kwaliteit minder zijn.

Andrei van ############## spreekt nederlands en gaf me alle uitleg.

aangepast door Michel
reclame verwijderd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ondertussen kartina.tv geinstalleerd. Ik heb een ouderwetse beeldbuistv (70 cm diameter). De kwaliteit is heel goed. Kartina heeft ook 4 hd kanalen, die kan ik jammer genoeg niet zien, wellicht is die hoger dan 2Mbit/s en is mijn 7,50 Mbit abonnement onvoldoende. Ik heb geluk gehad dat ik erin geslaagd ben mijn bestaande mediaspeler te gebruiken om kartina tv mee af te spelen: toch weer enkele euros gespaard !

 

#########################################

##############################

##############################################

 

Voor iemand die houdt van HD, zou ik kunnen besluiten dat het beste zou zijn een smartcard te bekomen van vb. viasat baltic of viasat ukraine, of xtraTV (op amos - hele grote schotel nodig) en zo legaal naar hd tv te kijken.

 

Nadeel van Kartina tv is wel dat het enkele seconden duurt vooraleer een zender begint te spelen.

aangepast door Michel
Ga NU onze regels lezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...