Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey hallo,

Schematje zit er gewoon tussen, das die channel.jpg, maar je zal wel de schema's van het tunerblok zelf zoeken neem ik aan, die zijn niet openbaar, maar dis ook niet echt intressant, weinig aan te repareren als je het probleem hierin vind.... Als alle circuits naar dat tunerblok zelf goed is dan zal die tuner inderdaad koppot zijn, maar de kans ik groter dat het fout gaat in de sturing naar het blok toe, dus vanaf de LM317.... Heb je de stroomtoevoer al gecontroleerd, dus de 17 en 24V situatie??? (en de 5V voor de polaristie??) Tja als dit allemaal goed is, dan is het waarschijnlijk dat tunerblok, maar dan ben je een stuk verder van huis, omdat dit weer is een samsung onderdeel is wat ze je waarschijnlijk niet willen toesturen en anders tegen de hoofdprijs!!! misschien makkelijker om het los te solderen als je zeker bent dat deze kappot ik en hem dat te openenen, kijken wat er inzit, zal namelijk best wel iets vergelijkbaars te krijgen zijn, die je met een kleine modificatie wel in de sam kan proppen, want zoals ik al zei, in dat blok zelf is weinig te repareren!!

Greetz

dB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen