Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

weet iemand waarom ik steeds de melding krijg,

als ik de provider wil toevoegen invalid replay from card,uitlezen gaat goed,alles klopt totdat ik toevoegen provider druk.onder in het scherm lees ik dat hij de provider niet kan vinden.

daarna wordt de secaprovider welke al op het scherm aanwezich is verwijdert.

Geplaatst:

Meestal is de oorzaak dat je de silvercard niet goed geprogd hebt. Je moet hem proggen met IC-Prog, dan weet je zeker dat het goed gaat.<p>Zorg er tevens voor dat je de silvercard eerst GOED leeg maakt, ik zelf prog meestal eerst een leeg bestand.<p>Er vanuit gaande dat je de juiste systemkey gebruikt, maar als dit niet zo is dan geeft hij dit ook netjes aan!<p>Succes,

Lucky Star rolleyes.gif" border="0<p>[ 11-02-2002: Bericht gewijzigd door: Lucky Star ]</p>

Geplaatst:

lucky star dank je wel het is gelukt ,ik had inderdaad geprogt met ***geen-reclame***.nu ik met icprog dit gedaan heb is het geen probleem om providers toe te voegen

groetjes qmabir

Geplaatst:

Datzelfde probleem heb ik ook met ***geen-reclame***. Als ik een kaart met ***geen-reclame*** prog en dan uitlees met ICprog zie ik dat de fuses niet goed geprogd zijn. Hoewel ik ze toch goed gezet heb. Waarschijnlijk zit er een bug in ***geen-reclame***. Soms ziet een kaart er dan goed uit in MKF maar de ontvanger herkent hem niet.

Geplaatst:

Het probleem zit niet in ***geen-reclame*** op zich zelf maar op de instellingen. Als je voor de silvercard de standaard instellingen gebruikt, kun je in MKF geen providers toevoegen of gebeuren er andere vervelende dingen.<p>Als je in ***geen-reclame*** de instellingen instelt op:

WRT on

Boden off<p>Dan heb je helemaal geen problemen meer.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.