matthijs12 Geplaatst: 29 april 2004 Delen Geplaatst: 29 april 2004 Hallo, Diverse satellieten werken uitstekend: Hispasat, Sirius, Turksat. Als ik van Turksat naar Hellas schakel, heb ik 10 seconden beeld en krijg dan de melding " bad or no signal'. Ga ik weer terug naar Turksat en schakel ik weet naar Hellas dan gebeurd hetzelfde? Als ik gedurende die 10 seconde op Hellas kijk heb ik een hard en kwalitatief goed signaal? Freq. en overige parameters zijn allemaal corect. Heeft iemand een oplossing? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 april 2004 Delen Geplaatst: 29 april 2004 waarschijnlijk moet je m beter afstellen, hij draait gewoon hellas voorbij en ondertussen heb je 10 sec. beeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wielleke. Geplaatst: 17 mei 2004 Delen Geplaatst: 17 mei 2004 hoi scanman je antwoord aan marthijs hij draaid gewoon de hellas voorbij en intussen keb je 10 seconde beeld kan niet omdat het niet mogenlijk is digitaal beeld te hebben terwijl de schotel nog draaid ik denk eerder dat de schotel een aantal seconden stil heeft gestaan en dat er daarna iets fout gaat waarschijnlijk e.a.reciever instelling. gr. W. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rakker71 Geplaatst: 17 mei 2004 Delen Geplaatst: 17 mei 2004 Probeer es met een finetuning (fijn afstelling) in de Humax zelf (d.m.v. de pijltjes -oost / west-). Als je dan wel signaal hebt dan vastleggen in geheugen. Suc6 Rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen