Ga naar inhoud

TF4000PVR & DragonCam "initializing"

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds een week ben ik de blije bezitter van een Topfield 4000PVR en nieuw in Sat-land. Nu heb ik me in de winkel een DragonCam laten aanpraten, maar zit met twee problemen:

1) Als ik de Topfield aanzet, blijft het CI slot met de DragonCam op "initializing.." staan. De kaart er even uit/indoen en hij werkt weer. (probleem zowel in slot 1 als 2).

2) Tijdens het zappen, gebeurt het regelmatig (meestal nadat ik b.v. Discovery van Thor heb gehad ofzo), dat de Nederlandse kanalen daarna zwart blijven. Ook nu: kaart uit/in en het werkt weer.

Is dit te verwachten/bekend/software bug van de DragonCam? Of is er iets mis mijn mijn Topfield?

nb: TF4000PVR geupdate met laatste versie (13-maart 2004),

DragonCam 2.06 met Predator 1.6.

Geplaatst:

Ik heb een topfield 5000 gekocht (laaste firmware erop gezet) met Dragon CAM (predator 1.6) en had hetzelfde probleem. Daarom heb ik de Dragon CAM nu voor een Matrix Reloaded met Titanium kaart omgeruild. Het '...initializing...' probleem is dan weg. Soms heb ik nog wel dat na het zappen vanaf Thor de melding 'in correct card' verschijnt.

Conclusie: ligt niet aan de Topfield, maar aan de Dragon CAM.

Geplaatst:

Volgens mij zit dit in de 1,6 software ik heb het nu namelijk ook sinds ik de 1.6 er op heb gezet.

Met de 1.4 had ik er geen last van ,ik ga het wel uitproberen door de 1,4 er weer op te zetten.

Mazzel.

Geplaatst:

Laat het even weten dan, ik ben nog niet zo bedreven in dat up(down)graden :-). Anders moet ik ook maar naar een MR overschakelen.

Geplaatst:

Ik heb het zefde probleem gehad met de mr reloaded en tita,

na downgraden naar 1.03 alles weer ok.

Geplaatst:

Ik heb de 2.1 versie er nu op staan en hier is het ook bij.

misschien komt het wel door de laatste update van Maart.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ArtFark,

Er is een nieuwe versie van de predator software uit. Heeft deze nog steeds hetzelfde probleem? Ik overweeg namelijk om toch weer een dragon CAM aan te schaffen.

Geplaatst:

Ik heb nu de versie 2.11 er op staan en hier is het niet bij.

laterr

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen