friendlyguy_100 Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 Variant op het patch-probleem. Ik heb onder w2k altijd goed kunnen patchen. Sinds kort ben ik onder XP. Heb de standaard mediabox loader geinstalleerd, en wil de nieuwe EMU-sattracker installeren. Eerst met Editor 5.5d de oude versie veiliggesteld, dat werkte. Dus ik heb contact, en ik heb hem kunnen leeglezen. Printer en compoorten en kabels zijn dus goed. Toen de loader, compoort, CHAR-mode, standaard meldingen, alles goed, dan de Bin-aanwijzen, komt in het bovenste deel te staan. Dan Start. En vervolgens gebeurt er NIKS, noppes, nada. De bin staat netjes in de printer-spooler. Baud 38k. Heeft iemand een tip?? Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen. Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a). (vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)
Gast Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 Halo, ben er nu ook mee bezig, volg dezelfde stappen, ben nu veiligstellen, daarna ga ik via loader 2000 ook de nieuwe emu er inzetten. ik hou je op de hoogte gr. LS
friendlyguy_100 Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Geplaatst: 11 mei 2004 En het antwoord is!!!! Eigenwijze **$*@*%*&^*#** dat ik zelf ben. De parallelle kabel zat los. Wat ben ik toch een ...... Raar is dat ED5.5d wel de decoder leeg gelezen heeft (via serieel dan), en nu bij het terugschrijven pas merkt dat de parallele kabel los zit. Moet je nagaan hoe vaak ik deze discussie op het forum al gezien en gelezen heb. Moderator, geef mij maar op mijn donder. Mea culpa, mea maxima culpa. Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen. Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a). (vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)
Smurf Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 ) beter dan stuk toch? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 Frendly, kan jij je bevindingen op het board zetten, ben nog aan het saven met edstrong (duurt lang) ga zodirect met de strongloder emu er inzetten, werkt ie bij jou al, en uitval op ned zenders? btw foutje kan, routine fout zou ik zeggen, gr. LS
Gast Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 ok, heb de emu er nu inzitten, maar er moet toch echt wel een fun in (zoals elders al opgemerkt) om de gekodeerde zenders te krijgen. Waarchijnlijk zien wij iets over het hoofd. gr. LS
Smurf Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 provider ID niet vergeten? opslaan met C je kan als je een pidscan doet zien welke key er in gebruik is (laatste cijfer bij de irdeto/via) dan via die pidscan de goede pid kiezen. toch? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen