ronalds731 Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 arion 1700 ik zoek een kanaallijst en het pogje om in te zeten is er ook een firmware voor is er ook een waar wat over deze ontvanger staat
Gerdy Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 Helaas werkt de editor voor Arion/Powersky niet... en settings zijn er dan ook niet te vinden. maak zelf enkele groepen aan en stop dààr de gewenste zenders is. Is wel een pak manueel werk maar eens gedaan blijft het goed. Gerdy
kitt Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 hmhm bij mij werkt het perfect op de Power Sky ( Aarion/edison/etc) ps-1900CI ( met openbox emulator firmware ) Ik heb gewoon alle sats die ik nodig had 1 maal gescand op de box zelf en dan ingeladen met Arioner2 ( met de 1.8 lukt het niet ) . En dan heb ik wat favorietjes ( nederlands - film - etc ) aangemaakt met Arioner2 ( niet echt zo gebruiksvriendelijk maar wel gemakkelijker of met de remote control ) . En dan heb ik die lijst terug geupload naar de receiver .. Beetje zoekwerk ,maar toch een fijn ontvangertje voor zijn prijs .. 599723-ariter2.zip Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch
Gerdy Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 Interessant dat je het op die manier kon doen; zal het even proberen! Gerdy
ronalds731 Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Geplaatst: 12 mei 2004 heb je ook een firware ik hem niet finden plus het progje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen