Gast Geplaatst: 11 mei 2004 Geplaatst: 11 mei 2004 hallo forum bezoekers. Ik ben een absolute leek op satelietgebied. Heb voor de camping een pace dsr610 overgenomen. Onderin zit een module Irdeto genaamd en in het front een wit kaartje irdeto met een nummer. vr.1 Is er een standaard wachtwoord waarin ik in de geavanceerde setup kan komen ( ik dacht 1234 maar dit werkt niet ) vr 2 Ik ontvang nederlandstalige zenders op boeket 1 en op een ander boeket 6 duitse zenders. Staat ingesteld op Astra. Kan ik hier ook andere zenders mee ontvangen op een andere sateliet dan Astra vr 3 Kan ik een abonement nemen of andere module met een kaart kopen waardoor mogelijkheden wat uitgebreid worden? Vr 4 als ik kanalen zoek krijg ik een code 35. Betekend dit dat het abonement verlopen is en alleen obgecodeerde kanalen te ontvangen zijn? vr 5 Is er zoiets als een totale reset waardoor de fabrieksinstellingen weer terug te halen zijn? Oke alvast bedankt voor de antwoorden. Groet henk van Weersel
Ome Merde Geplaatst: 12 mei 2004 Geplaatst: 12 mei 2004 de standaard pincode is 9949. je zou extra boeketten kunnen toevoegen maar op wat Duitse FTA zenders na heeft dit weinig zin. jouw pace is een eerste generatie digitale satelliet-ontvanger die de huidige techniek niet kan omgooien zodat jij beeld krijgt, maar even plat gezegt. voor op de camping is het een ideale ontvanger (NL-zenders). code 35 is volgens mij als je op een seca2 kanaal staat, deze kan niet worden gedecodeerd. weet dit niet zeker, ik weet wel zeker dat je geen seca2 kanalen kan decoderen met deze machine. alleen de Irdeto-CAM kan in deze ontvanger. je kan de cam om laten bouwen zodat de ook geschikt wordt voor seca1, maar aangezien zo'n beetje alle zenders over zijn naar seca2 heb je hier niets meer aan. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 mei 2004 Geplaatst: 13 mei 2004 Hallo Merde Bedankt voor je toelichting. Ga het in het weekend eens proberen. Citaat: de standaard pincode is 9949. je zou extra boeketten kunnen toevoegen maar op wat Duitse FTA zenders na heeft dit weinig zin. jouw pace is een eerste generatie digitale satelliet-ontvanger die de huidige techniek niet kan omgooien zodat jij beeld krijgt, maar even plat gezegt. voor op de camping is het een ideale ontvanger (NL-zenders). code 35 is volgens mij als je op een seca2 kanaal staat, deze kan niet worden gedecodeerd. weet dit niet zeker, ik weet wel zeker dat je geen seca2 kanalen kan decoderen met deze machine. alleen de Irdeto-CAM kan in deze ontvanger. je kan de cam om laten bouwen zodat de ook geschikt wordt voor seca1, maar aangezien zo'n beetje alle zenders over zijn naar seca2 heb je hier niets meer aan. merDe
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen