Gast Geplaatst: 14 mei 2004 Geplaatst: 14 mei 2004 Op de site http://www.***ongewenste_link***.com/ is nieuwe firmware te downloaden voor de SFT 2000. Ik heb een gewone SFT en deze software werkt prima, echter de bijgeleverde "tuinhek" naar spaanse likeuren werkt bij mij niet, maar dat vind ik niet zo erg. De taal is verbeterd, nog steeds engels en middenoosten versie maar je ziet nu geen arabische tekens meer bij de taalkeuze.
Gast Geplaatst: 14 mei 2004 Geplaatst: 14 mei 2004 Maakt dit nog wat uit voor de sci_2100? Dus, kunnen we deze Fun update,ook gebruiken voor deze 2100. ReNe
arie kanarie Geplaatst: 19 mei 2004 Geplaatst: 19 mei 2004 die spaanse likeuren, gaan met 1x exit en dan 2x de groene knop gewoon open. Moet je wel voor iedere zender ff herhalen grtz arie grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Geplaatst: 21 mei 2004 Geplaatst: 21 mei 2004 ja inmiddels alles weer open, maar het tuinhek die de sft2000 site levert is vaak niet compleet. Wel de spaanse likeuren maar dan moet ik zwitserland en z-afrika zelf persoonlijk binnenlaten ipv via de butler van het tuinhek Dat is lastig. Kunnen tuinhekken niet meer bevatten ? Of is het altijd 22.053 kb ed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen