Gast Geplaatst: 14 februari 2001 Geplaatst: 14 februari 2001 Vraagje<P>Hoe moeten de jumpertjes staan op de vp2 voor als je een atmel kaartje wil proggen?<BR>ik werk met ponyprog en cardhunter, ponyhunter gaat perfect, alleen als ik met cardhunter naar me card probeer te connecten, geeft ie de foutmelding dat mijn progger niet gevonden kan worden. Wie o Wie herkent dit.
Gast Geplaatst: 14 februari 2001 Geplaatst: 14 februari 2001 Ervan uitgaand dat je een VP2-Atmel versie hebt, moeten de 2de en 3de jumpers boven zitten voor Atmel. (bovenkant is waar de voeding zit) Voor pic zet je de 2de en 3de jumpers onder.<P>Grtz
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 bedankt, zal dat strakkies effe nakijken... de eerste jumper heeft geen betekenis?
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 Met boven wordt bedoeld het dichtst mij de RS232 aansluiting, met onder de kaartlezer. In dat geval is het voor pic ic's De derde jumper, naast het xtal, of de x-tallen, is bedoeld om, als er 2 x-tallen op de print zitten, te schakelen tussen 3,57 en 6 Mhz. Onder is in dit geval goed voor 3,57 en boven voor 6 Mhz,
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Geplaatst: 15 februari 2001 Ja maar ook kans dat als je met ponyprog je admel hebt beschreven steeds die melding krijgt.<BR>Start dan je pc opnieuw op en probeewr dan met cardhunter je eeprom te proggen.<BR>Er zijn VP2 proggers met een kleine hardware fout waardoor jou probleem voorkomt.<P>Groeten Toon.
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Thx guys.... <P>Dit verduidelijkt een hoop...
Aanbevolen berichten