satpeer Geplaatst: 18 mei 2004 Geplaatst: 18 mei 2004 Wie heeft dit ook al eens meegemaakt,mijn 911u wil niet meer opstarten . Hij blijft op "on"staan maar ik kan verder niets. Wel kan ik met seteditdigix een zenderlijst erin zetten ,maar ik kan geen software erin pompen. graag jullie reacties gr satpeer [color:"red"] Ik wist het wel........, tot dat ik het ook niet meer zag zitten !!!!
Gast Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Misschien dat je een andere upload proggie moet gebruiken zoals uhmm Kup230 engineer patched en dmv spatie kom je in engineer mode
satpeer Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Geplaatst: 2 juni 2004 hey zOrbz, zou je me dit kunnen toesturen per pm. of een link om dit op te halen. bedankt satpeer [color:"red"] Ik wist het wel........, tot dat ik het ook niet meer zag zitten !!!!
hulkman Geplaatst: 16 juni 2004 Geplaatst: 16 juni 2004 Nou, daar gaat ie weer, sluit je tv tijdelijk aan via de scart poort uitgang voor de VCR. Alles instellen en scart plug weer terug op z'n ouwe plekkie. (Moet wel een goeie scart kabel met RGB bedrading zijn).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen