Gast Geplaatst: 22 mei 2004 Geplaatst: 22 mei 2004 ik probeer de atlantic bird 1 op 12.5w toe te voegen op de manhattan mx maar het lukt mij alleen om de naam en transponder in te vullen. ik zie nergens in het menu een optie om het aantal graden in te vullen. achter de naam zie ik nu (0.0E) staan. dit zorgt er trouwens voor dat de andere ingestelde posities ineens weggevallen zijn...krijg bad signal voor die satellieten. mijn vraag is hoe krijg ik dit ingevuld of kan ik dan beter de editor gebruiken die op de manhattan website staat. een andere vraag is welke versie mr. het beste is voor de mx. hoorde dat 1.080 niet aan te raden is. alvast bedankt.
bommeltje Geplaatst: 22 mei 2004 Geplaatst: 22 mei 2004 hoi, ik zou gewoon proberen en degene waar jij het lekkerst mee werkt die er in houden. er staat op het manhattanboard een nieuwe tp lijst probeer die eens. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen