Gast Geplaatst: 23 mei 2004 Geplaatst: 23 mei 2004 Hoi heb hier 1 Strong8000 (nieuw) zonder kaart bij het aansluiten daarvan vraagt hij doe aub de kaart er in probleem dus want ik kan niet in het menu komen om B.V fta kanalen te zoeken of naar een andere sat. is er een oplossing om toch deze Strong8000 zonder kaart op te starten hoeft niet perse gecodeere canalen te zijn maar is wel meegenomen.
Smurf Geplaatst: 23 mei 2004 Geplaatst: 23 mei 2004 kan alleen met nieuwe (niet officiele) firmware zoals bv de sattracker emu doet het perfect zonder kaart even van de strong website de firmware loader downloaden en uitzoeken of je een 8000 of 8100 hebt voordat je de verkeerde firmware er in zet... beide hebben 8000 op de doos staan. zie ook de sticky- artikelen hier boven en de website van rebel. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 23 mei 2004 Geplaatst: 23 mei 2004 Even een bankpas erin en hij werkt gewoon op de fta kanalen.
Gast Geplaatst: 23 mei 2004 Geplaatst: 23 mei 2004 Ok ik ben tot de ondekking gekomen dat ik het niet red zonder printerkabel comp. ->satr. heb alleen data kabel ga deze morgen(maandag) kopen hou jullie op de hoogte hoe dit verder gaat lopen is misschien ook leerzaam voor andere beginner zoals ikzelf PS. ik hou (probeer) mij wel aan de voorgeschreven regels te houden van dit sat board
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen