Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mij is opgevallen dat de EMU-sattracker v1.2 fouten maakt in de EPG/INFO tijden.

Natuurlijk staat mijn systeem op GMT +2, en de lopende tijd is correct.

Op de duitse zenders (kabel1, sat1 etc) is de afhandeling van de eind-tijden en soms de aanvangtijden 1 uur te laag. Op de Nederlandse zenders heb ik het niet gezien. Even in de gaten houden dus.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Geplaatst:

Denk dat het aan de provider ligt daar canaal ook vaak last heeft van dit soort geintjes.

maar verder aleen maar lof over de firm zowel de 8000 als 8100.

Geplaatst:

Cobus, ik ben het helemaal met je eens. Een mooi stukje firmware. Ik kijk uit naar het moment dat ook wat andere coderingen (via2, crypto etc.) beschikbaar komen. Om te testen wel te verstaan.

Lezend in diverse postings komt toch heel veel intelligentie van Dynamite/Pioneer, wat dan door het brOther team technisch-vertaald en opnieuw ingebakken wordt naar de Strong.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Geplaatst:

volgens mij heb ik op een spaans forum ook iemand tegen brother zien klagen over de egp (of was 't 'm zelf)

over de aanvangstijd enz.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen