Gast Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 ik gebruik dus de matrix reloaded in de topf4000, hiermee heb ik t volgende probleem, af en toe krijg ik de melding gecodeerdsignaal, dit gebeurt alleen bij de nederlandse zenders, niet bij de andere zenders op de astra,astra2 en hotbird. ik gebruik versie 1.081, als ik naar een andere gecodeerde zender zap en dan weer terug is rtl4 ofzo erweer. VREEMD, orginele canal+ kaart werkt niet, ziet m perfect, maar beeld blijft zwart als ik de irdeto en canal nl keys verwijder, hoe zit t met de auto update van irdeto, moet die aan of uit staan.
Harry_Nak Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Dit zijn bekende problemen met de TF4000 en Matrix, ik heb er zelf ook af en toe last van, het is niet anders. Op dit moment is er geen oplossing voor! Ook is het al langer bekend dat de originele Canaal Digitaal kaart (SECA2) niet werkt in de MR (in ieder geval niet met 1.080/1.081), irdeto wordt niet meer geupdate, dus niet belangrijk of dat aan of uit staat! Pluk een roos, die is rood.
Gast Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Ik heb nu een Magic Modul 1.4 penta 1.20 met fun 4, dit werkt in combinatie met de topfield 4000 prima, zit er nu een week in en nog geen enkel probleem gehad. ps, gaat t nu super met de sat, en kan ik voetbal zonder problemen zien, gaat t mis met nederland, HA
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen