Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Aanbieding geschikt voor DS9?

Recommended Posts

Guest

Special Offers - Angebote - Aanbieding <P>FunProgrammer + Funcard PLCC Hfl 110,- 50 Euro<P>bovenstaande staat op de site van een van de sitesponsors<P>Kan ik met deze combinatie DS9 (3 in 1) aan voor mijn hummie met allcam?<P>Thanx<P>Coglio<BR> rolleyes.gif" border="0

ja dat wil maar denk eraan ds9 files zijn voor piccard2 (ds9).<BR>3in1funfiles zijn voor de funcard.<BR>Een nadeel van deze kaart is dat hij niet mooi in je allcam past (deze kaart van deze aanbieding),je krijgt dan de melding invallid card.<BR>Je kan dit oplossen met een stukje plakband aan de ander kant van je kaart of een lucifer ern of een stukje karton. OF<BR>een funcard kopen die op een gold card lijkt.<BR>Naam ben ik even kwijt.De funfiles werken ook nog beter op je humax als de ds9

geen probleem met de kaart past perfect<BR>schiet er ook niet uit!!!<P>groeten laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Guest

Dus funprogrammer is goed genoeg? MasterA beetje overkill, als je alleen fun wilt? Want ik lees het toch zo dat inderdaad fun3in1 het meeste biedt. Maar welk type funcard is dan gewoon no problemo?<BR>Dan neem ik die toch bij een funprogrammer.<P>Coglio

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy