Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan deze zender bekijken (Sirius) ? Het lukt mij maar niet ,diverse files geprobeerd op xtreme,deze geeft aan dat het om viacces gaat maar geen beeld,ook de dreambox geeft geen beeld op deze zender.Ik heb litouwse vrienden die ik graag deze programma's wil laten bekijken als ze hier zijn ,wie weet er wat op ?

ik vraag dus niet om files of keys maar alleen of het mogelijk is en met wat en hoe !

alvast bedankt namens mijn vrienden

Mvg Satz

Geplaatst:

is in viaccess 2, geen keys bekend geloof ik

maar misschien weet iemand waar je een origineel kaartje kunt scoren?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

LTV1 heeft een poosje op de sirius uitgezonden maar is hiermee gestopt en volgens mij nergens meer te ontvangen. LTV2 is FTA op de sirius. Daarnaast is er nog TV3 en ORT in de litouwse versie beiden in Viaccess-1 gecodeerd (voor zolang het duurt).

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

uhm TV1 Lithuania is gewoon nog op Sirius hoor? waar ze altijd al waren in via2 ID 019410 65% signaal bij mij maar geen beeld.. dus kan niet zien of er een programma is

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

Sorry, heb over het hoofd gezien dat LTV1 de naam gewijzigd heeft in TV1 Lithuania. Inderdaad in Via2 en geen beeld.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen