Gast Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Hallo, Ik heb mijn strong 8000 voorzien van de nieuwe firmware (9) en dat is m.i goed gegaan.(gepatcht via de site van weethet) Alleen na het laden van de kanalen kan ik alleen de vrije kanalen bekijken dus niet de betaalkanalen (rtl4 enz). Het menu e.d ziet er overigens prima uit.De CD kaart is ook in orde (getest in mijn andere ontvanger) Ik ben een beetje een leek als het er verder op aan komt.Dus mijn vraag is ,kent iemand dit verschijnsel en is het te verhelpen. Moet ik het misschien opnieuw proberen? Of kan het ergens anders aan liggen? Alle tips welkom.
martje Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Zoek eens in het forum naar je probleem kan verhelderend werken. Ned zenders op IRDETO zetten
Gast Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Citaat: Hallo, Ik heb mijn strong 8000 voorzien van de nieuwe firmware (9) en dat is m.i goed gegaan.(gepatcht via de site van weethet) Alleen na het laden van de kanalen kan ik alleen de vrije kanalen bekijken dus niet de betaalkanalen (rtl4 enz). Het menu e.d ziet er overigens prima uit.De CD kaart is ook in orde (getest in mijn andere ontvanger) Ik ben een beetje een leek als het er verder op aan komt.Dus mijn vraag is ,kent iemand dit verschijnsel en is het te verhelpen. Moet ik het misschien opnieuw proberen? Of kan het ergens anders aan liggen? Alle tips welkom. Volgens mij is die site van WEETHET op gebied van de strong 8000 al heel lang niet meer geactualiseerd, en kun je beter even op de site van rebel kijken.
Smurf Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 yup ik denk dat de versie 9 (antiek) geen seca2 ondersteunt maar op de site van rebel staat een overzicht met welke firmware dat wel doet (adres staat in de sticky's hierboven) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen