Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo deskundigen,

de picture in picture van mijn net aangeschafte Topfield 5000 krijg ik niet aan de praat. Hij geeft wel het kadertje voor het pip beeld maar dit is zwart. Als je vervolgens op de sat knop klikt zie je dat hij wel een andere zender met een andere tuner heeft geselecteerd..... maar desondanks geen beeld. Heeft iemand tips om dit op te lossen?

gr

Picco

Geplaatst:

Probeer maar met een FTA zender zoals BVN.

Dan zou het wel moeten lukken.

Geplaatst:

Bedankt. Het werkt inderdaad met fta zenders. Waarom niet met andere zenders? Ik heb een dubbele module voor opname en kijken van twee zenders. Waarom werkt dat in combinatie met pip weer net niet?

2e vraag : met het programma altair is het mogelijk om opgenomen programma's over te hevelen naar de pc. Hoe kan ik ze vervolgens afspelen met een regulier onder windows werkend programma?

gr

Picco

Geplaatst:

De TF5000 kan (nog???) geen twee zenders tegelijk descrambelen (ook niet dus als je een dual CI CAM gebruikt). Het lijkt aan de hardware te liggen. Onwaarschijnlijk dus dat dit ooit met een firmware-upgrade nog gaat kunnen. Dat dit niet kan, wordt overigens wel vermeld in de Duits- en Engelstalige gebruiksaanwijzing.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen