Gast Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 Goedemorgen ng, sinds ik MR1.071 erop heb staan vertoont TV Globo (van TV Cabo op 30W) meer freezes. Voorheen had ik MR1.081 maar kreeg daarmee mijn canal digitaal kaartje niet aan de praat. Ligt het aan de MR1.071 ? Als bij de MR1.081 ook meer freezes worden er blijkbaar meer freeze-signalen verstuurd. Groeten, Double Jack
Fredo Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 heb je je kaartje er in als je cabo kijkt haal hem dan iets naar voren dan hoeft je cam niet op je abbo te kijken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 3 juni 2004 Geplaatst: 3 juni 2004 Nee, canal digitaal kaartje zit er niet in. Vannacht trad geen permanente freeze op, dus mijn vrouw heeft soap in zijn geheel opgenomen. Let's see hoe het vandaag zal zijn.
Gast Geplaatst: 3 juni 2004 Geplaatst: 3 juni 2004 korrektie, er is wel een permanente freeze opgetreden. De video nam van 2am to 3:30am een mooie snapshot op ... Maar om 6am was de permanente freeze weer weg, blijkbaar lukt het de MR1.071 niet altijd ? Groeten, Double Jack
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen