satbox Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 wat voor soort kabel heb je nodig voor de settings en firmware van pc naar golden interstar5000ci en andersom nulmodum kabelwerkt niet
mr1200s Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 Ik heb een Golden Interstar DSRCI 8005 en daarbij werkt een Nulmodem kabel wel. (heb je het type nummer wel goed, is het geen 8005CI?)
satbox Geplaatst: 2 juni 2004 Auteur Geplaatst: 2 juni 2004 je hebt gelijk het is een 8005ci heb het geprobeerd met een nulmodum kabel ik doe de stekker er uit en er in of gewoon aan en uit zetten maar krijg geen verbinding.
mr1200s Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 Zo doe ik het ook. Heb je soms windows XP of iets dergelijks. Ik gebruik Win98SE.
satbox Geplaatst: 4 juni 2004 Auteur Geplaatst: 4 juni 2004 welke software versie gebruik jij het lukt mij nog steeds niet
mr1200s Geplaatst: 5 juni 2004 Geplaatst: 5 juni 2004 Ik weet niet of de software versie er veel toe doet, maar ik hen er nu de laatste software van Televes in. http://www.televes.com/ingles/asistencia/uisoftware/7254/soft7254.asp Televes is namelijk de enige die nog een beetje updates uitbrengt voor HW1.10. Die ontvanger van jou is denk ik een HW2.00. Daar is veel meer software voor beschikbaar. Voor het updaten en settings uploaden gebruik ik EMupload en EmEditor. EMtech 200ci is ook dezelfde ontvanger. Evenals de XSAT375 en GBsat Maar vertel nou ook eens wat jij allemaal al geprobeerd hebt, en met welke windows, en wat voor probleem je nou precies hebt.
satbox Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Geplaatst: 5 juni 2004 bedankt voor de link ga het uitproberen het volgende geprobeerd stbdmmanager gehaald van poolse site zettings van satco geladen .satelieten van 45.oost tot 43.west met nulmodem kabel verbinding gemaakt op com 1 ontvanger van stroom gehaald en weer aangezet gebeurd niks eerst met xp en win me op zelfde computer nu met laptop win98 ook niets
satbox Geplaatst: 8 juni 2004 Auteur Geplaatst: 8 juni 2004 em-edit werkt ook niet ben nu wel zover dat ik verbing heb gehad het is mij nu een keer gelukt om er nieuwe settings inte krijgen met stbmanager . maar nu krijg ik melding version-mismatch met em-edit krijg ik een error melding optv scherm heb wel nieuwe nulmodem kabel gekocht
mr1200s Geplaatst: 8 juni 2004 Geplaatst: 8 juni 2004 Kun je eerst eens met EM-edit proberen de firmware uit te lezen? Je moet eerst achter je HW en model nummer zien te komen. Vervolgens moet je dit onder opties invullen. Zend anders even een PM met info waar je ongeveer woont.
mr1200s Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 EM-upgrade kun je vinden op b.v.: http://www.info-sat.it/emtech/emtech.asp Hiermee kun je je hardware versie uitlezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen