droomhobby Geplaatst: 3 juni 2004 Geplaatst: 3 juni 2004 Nogmaals bij opnemen op 160GB hdd 5400toeren heb ik na 20 a 60min stil staand beeld. Heb dit zonder de ventilator en met geprobeerd ivm hitte maar zelfde resultaat. Dreambox 7000 Hydra Caliph versie Weet iemand waar dit aan kan liggen. Indien het aan de Hydra versie ligt kan ik dan na een flash erase daar een andere op zetten. En welke raden jullie dan evt aan. Rob Dreambox 7000 draaibaar + Philips 7072 vaste opstelling
Gast Geplaatst: 3 juni 2004 Geplaatst: 3 juni 2004 Je hebt waarschijnlijk de zoekfunctie nog niet uitgeprobeerd. Hierover is al een heel epistel geschreven. o.a. hier Lees ook eens de " Dreambox Informatie Database " ff door...daar staan nuttige tips om te zoeken. gr, Ruud
hce Geplaatst: 3 juni 2004 Geplaatst: 3 juni 2004 Die Caliph versie geeft bij veel mensen problemen. De vorige versie draait bij mij prima, zelden vastlopers of andere ongein. Het is de Dianne versie geloof ik. DM7000S - een image - Triax en rotor
sjumpie Geplaatst: 3 juni 2004 Geplaatst: 3 juni 2004 klopt de hydra versie calip gaf hier ook problemen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen