Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had eens een vraagje.Als ik mijn eigen kanalenlijst met emu keys heb gemaakt, hoe kom ik dan aan een bijbehorende eeprom?Ik heb al een paar keer geprobeerd een kanalenlijst te vullen met emu keys via downloader maar als ik dan de bijbehorende eeprom van die kanalenlijst erbij laat dan is de emubox leeg.

Geplaatst:

geen eeprom inladen

kanalen lijst incl $leutels inladen en ontvanger op standby zetten dan maakt die zelf een eeprom aan onderwerp is al vaker beschreven op het board

en diseq 1.2 motor Devicename: spark7162 Enigma Version: 2012-03-17 Image Version: Aug 9 2012 16:13:43 Frontprozessor Version: V0 Webinterface Version: 1.7.1

Cisco 8485 pvr

Geplaatst:
Citaat:
geen eeprom inladen
kanalen lijst incl $leutels inladen en ontvanger op standby zetten dan maakt die zelf een eeprom aan onderwerp is al vaker beschreven op het board

Nee dat is niet de juiste uitleg !!!
KLIK HIER voor enige uitleg.

De vraag was een eigen settings en hij heeft geen eeprom.
Je kan een eigen kanalenlijst maken, maar als je geen goede bijpassende eeprom hebt met de juiste adressering werkt de kanalenlijst niet of je EMU-box is leeg.

Advies: neem een bestaande settings (is o.a. te downloaden in mijn topic) zet je eigen gegevens van je kanalenlijst over met het programma FlashCvt, zet de sleutels er in met downloader en programmeer die dan in je decoder met de bijbehorende eeprom.

Wat je ook kan doen is een bestaande kanalenlijst bewerken en die dan met de bijbehorende eeprom in je decoder zetten.

[color:"blue"] dit zijn enkele mogelijkheden, er zijn er nog veel meer [/color]
Succes
Grts, euromuis
Geplaatst:

oke sorry voor de eventuele foute oplossing

dit kom doordat ik de mediacom gebruikt en dan wordt dit gelijk gedaan

en diseq 1.2 motor Devicename: spark7162 Enigma Version: 2012-03-17 Image Version: Aug 9 2012 16:13:43 Frontprozessor Version: V0 Webinterface Version: 1.7.1

Cisco 8485 pvr

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen